اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گچساران و باشت در مجلس:

شیوه درمان در پزشک خانواده شیوه‌ای منطقی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه درمان در طرح پزشک خانواده یعنی ابتدا ویزیت توسط پزشک عمومی و سپس در صورت نیاز ارجاع به پزشک متخصص شیوه‌ای منطقی است.

شیوه درمان در پزشک خانواده شیوه‌ای منطقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت مواد غذایی این شهرستان در زمینه طرح پزشک خانواده شهری اظهار کرد: طرح پزشک خانواده یک طرح ملی و مهمی است که برای اجرای آن باید زیرساخت‌های آن فراهم باشد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و نائب ‌رئیس کمیسیون بودجه این مجلس ابراز داشت: خدمات‌رسانی به مردم در بحث بهداشت و درمان در بسیاری از کشورهای توسعه یافته به شیوه طرح پزشک خانواده است.

تاجگردون افزود: این طرح در تمام دنیا اجرا می‌شود و بهترین شیوه برای پیشرفت و افزایش میزان سلامتی مردم جامعه است.

اجرای پزشک خانواده نیازمند فرهنگ‌سازی است

وی شیوه ارجاع در پزشک خانواده یعنی ابتدا معاینه توسط پزشک عمومی و سپس در صورت لزوم معرفی و ارجاع به پزشک متخصص را شیوه‌ای صحیح و منطقی عنوان کرد.

تاجگردون صرفه‌جویی اقتصادی، ساماندهی و نظارت بهتر درمان‌ افراد و ارتقای شاخص‌های سلامت و بهداشت را از نتایج طرح پزشک خانواده دانست.

وی با تأکید بر تلاش و همکاری مسئولان و سازمان‌های بیمه‌گر برای اجرای موفق طرح پزشک خانواده و با بیان اینکه این طرح یک طرح بسیار خوبی است، بر لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم بری اجرای پزشک خانواده در گچساران تأکید کرد.

تاجگردون عنوان داشت: لازم است که برای اجرای این طرح و برطرف کردن مشکلات پیش روی آن همه مسئولان تلاش کرده و این نیازمند یک فرهنگ‌سازی مناسب است.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در زمینه وضعیت فروشندگان دوره‌گرد و وانت‌بارهای فروش مواد غذایی و میوه به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی در سطح شهر تصریح کرد: این وضعیت سبب زشت شدن چهره شهری گچساران شده است.

تاجگردون با بیان اینکه اجناس این دوره‌گردها کیفیت مناسبی ندارد، افزود: لازم است برای جمع‌آوری آن‌ها از سوی شهرداری دوگنبدان اقدام شود.

وی با بیان اینکه برخی فروشندگان دام زنده سلامت و بهداشت مردم را به خطر انداخته‌اند خواستار جمع‌آوری این اماکن شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول