اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد

پلمب واحدهای توزیع کننده داروهای غیرمجاز در بابلسر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: دو واحد داروخانه توزیع کننده داروهای غیرمجاز در بابلسر پلمپ شد.

پلمب واحدهای توزیع کننده داروهای غیرمجاز در بابلسر

مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: دو واحد داروخانه به علت توزیع داروهای غیرمجاز و نیز یک فروشگاه مبل به علت گران فروشی در بابلسر پلمپ شد.

وی افزود: در پی اعلام گزارشی از مدیریت  شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر مبنی بر عدم رعایت بهداشت ضوابط بهداشتی، عدم حضور مسئول فنی و فروش داروهای غیرمجاز از سوی دو واحد داروخانه در این شهرستان پرونده‌ای تشکیل شد.

عباسی با اعلام اینکه در این راستا پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی دو پرونده فوق به تعزیرات حکومتی بابلسر ارسال شد، گفت: رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی بابلسر با بررسی گزارش شبکه بهداشت و احضار مسئول داروخانه‌ها، مسئول این دو واحد را به جزای نقدی، جمع‌آوری داروهای غیرمجاز و همچنین تعطیلی این دو واحد محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات مازندران در ادامه بیان داشت: همچنین در پی اعلام گزارشی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بابلسر مبنی بر گران فروشی از سوی یک فروشگاه مبل در این شهرستان پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد.

این مسئول متذکر شد: این پرونده فوق پس از سیر مراحل قانونی در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان مطرح و مدیر فروشگاه متخلف به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول