اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

ملت ایران اجازه ملحق شدن ذره‌ای از خاک کشور به متجاوزان را نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: ملت ایران اجازه ملحق شدن ذره‌ای از خاک کشور به متجاوزان را نمی‌دهند.

ملت ایران اجازه ملحق شدن ذره‌ای از خاک کشور به متجاوزان را نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران شهری در منطقه چهار اردبیل اظهار داشت: شهرداری با تلاش و اقدامات خود مردم را به نظام و حاکمیت خوش‌بین کرده است و با شفاف‌ترین عملکرد و انجام صادقانه امور سعی داشته است رضایت مردم را فراهم کرده و آنها را به ادامه امور خوش‌بین و امیدوار کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با حربه‌های مختلف سعی دارد در گام اول ایران را استحاله کرده و در گام‌های بعدی کشورمان را ناامن و ناراضی جلوه دهد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: در ایجاد این ناامنی و نارضایتی به هر حربه‌ای متوسل شدند تا اهداف شوم خود را پیاده کنند اما برای ایجاد رضایت و آرامش در بین مردم و همچنین خوش‌بین کردن آنها به آینده پر‌ امید همه وظیفه داریم در سنگر خدمتگزاری صادقانه و بی‌ریا حاضر باشیم و با پشتوانه مردمی کارها را رو به جلو حرکت دهیم.

بیگدلو با گرامیداشت هفته دولت و عملیات غرور‌آفرین ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان گفت: آبادان در حالی به محاصره دشمن در‌آمده بود که ما با تقدیم صدها شهید توانستیم با فرمان امام و لبیک به ندای مقتدای خود حصر این شهر را بشکنیم و زمینه آزادی آن را فراهم آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول تاکید کرد: مقطع کنونی جنگی سخت‌تر و سنگین‌تر از هشت سال دفاع مقدس است چرا که استکبار جهانی در یک جنگ تمام عیار نرم و ایجاد هیجان در جامعه سعی می‌کند التهابات کاذب ایجاد کند و با تمام ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغی خود مردم و عموم جامعه را مورد هجمه اعتقادی و فرهنگی قرار دهد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل بیان داشت: در 200 سال گذشته جنگ‌های متعددی در کشور رخ داده است که همواره با طمع دشمنان این ملت بخشی از خاک این کشور به یغما رفته است در حالی که نمود و نشانه‌ای از این یغماگری را در جنگ هشت ساله نمی‌بینیم چرا که ملت ما و رزمندگان دلیر این سرزمین نشان دادند که اجازه ملحق شدن ذره‌ای از خاک کشور به متجاوزان را نخواهند داد.

بیگدلو افزود: در حالی که ملت ما در جنگ هشت ساله در طول یک هزار کیلومتر مرز مشترک با عراق با بیش از 47 کشور مقابله و مبارزه می‌کرد اما لحظه‌ای از آرمان و اصول مکتبی خود عقب‌نشینی نکرد و اجازه نداد دشمن قدار اهداف خود را در این سرزمین پیاده کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما حتی به حربه کثیف سلاح شیمیایی و میکروبی متوسل شدند اما وعده الهی که مستضعفان را بر مستکبران پیروز می‌کند در جنگ هشت ساله نمودی حقیقی پیدا کرد و دشمن زبون به حقارت و پستی افتاد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: بعد از جنگ دشمنان ما در یک آسیب‌شناسی این موضوع را مورد بررسی و تحلیل قرار داده‌اند که چطور ایران در این جنگ هشت ساله تسلیم نشده و در برابر نظام سلطه کم نیاورد که در این ارتباط به این نتیجه رسیدند که تمام معادلات مادی و دنیوی را باید کنار گذاشت چرا که ایرانیان با توسل به ایمان و اعتقاد، نقش مرجعیت و پیشتازی حضور آحاد مردم در جامعه سبب شد تا دشمن را در اهدافشان زمین‌گیر کنند.

بیگدلو گفت: البته استکبار در این بررسی و تحلیل خود به 32 مورد اهداف حقیقی و کذایی دست یافت که در سرلوحه و صدر آن نقش مرجعیت در مکتب اسلام و تبعیت‌پذیری از ولایت قرار داشت که شاهد بودیم نوجوانی 15 ساله با فرمان امام در جبهه‌های جنگ حاضر شده و جان خود را تقدیم اسلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: آنچه برای آنها غیر‌قابل هضم بود اهمیت و محتوای این تبعیت کردن و ولایت‌پذیری بود که آنها را به یقین دچار سردرگمی کرده و هرگز قادر نشدند اهداف آرمانی نظام اسلامی را به معنای واقعی درک کنند.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول