اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

فشار‌های غرب موجب پایداری دوچندان ملت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: فشار‌های غرب سبب استقامت و پایداری دوچندان ملت برای حفظ ارزش‌های انقلاب می‌شود.

فشار‌های غرب موجب پایداری دوچندان ملت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی در دیدار با جمعی از رزمندگان شهرستان بویین زهرا با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: سفر معنوی امام رضا (ع) به ایران موهبتی بزرگ بود که شیعیان در آن دوران تاکنون از آن بهره‌مند شدند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: قدرت اندیشه و تفکر شیعیان تا به امروز سبب نابودی مستکبران عالم شده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان با بصیرت و ولایت‌مداری خویش جلوه‌ای زیبا از عزت و افتخار مسلمانی را به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: تلاش برای اشاعه فرهنگ مقاومت باید به یک ضرورت تبدیل شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: امداد‌های غیبی پروردگار در دوران جنگ نصرتی ویژه را برای رزمندگان عطا می‌داد و آنان را در برابر تجهیزات و ادوات نظامی رژیم بعثی مستحکم و مقاوم می‌کرد.

احمدی بیان کرد: حضور چهره جوانان و کم سن و سال بسیجی در زمان دفاع مقدس نشان از اوج خلوص و پاکی جبهه‌های حق علیه باطل بود.

وی با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی در تمام زمینه‌ها به رخ بیگانگان و طاغوتیان عالم کشیده شده، تصریح کرد: بیداری و بصیرت انقلابی ملت مقدمه‌ساز همه پیروزی‌ها و افتخارات تاکنون بوده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: امروز اگر دشمنان به تحریم و فشار اقتصادی روی آورده‌اند به این دلیل است که توان رویارویی مستقیم با ملت مجاهد و خستگی‌ناپذیر ایران اسلامی را نداشته و با اینگونه اقدامات غیر مستقیم در تلاش برای شکست جبهه جمهوری اسلامی ایران هستند.

احمدی اضافه کرد: کارگزاران و مسئولان نظام اسلامی لازم است که با همت و جهاد ویژه برای اعتلای ایران اسلامی در تمام بخش‌ها و زمینه‌ها فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه ضعف‌ها و نارسایی‌های موقتی به هیچ عنوان نمی‌تواند از عزم و اراده راسخ ملت بکاهد، تصریح کرد: امیدواریم که با تلاش یکپارچه ملت بتوانیم در زمینه تعالی انقلاب اسلامی گام برداریم.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه جوانان و نخبگان ایرانی مایه افتخار و عزت روز افزون برای کشور هستند، تصریح کرد: دولت و مسئولان دیگر با جدیت خاصی از طرح‌های جوانان حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول