اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان

وزنه‌بردار سیستان‌وبلوچستان در اوکراین افتخارآفرینی کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: کارمند سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان در مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان در اکراین باز هم افتخار آفرید.

وزنه‌بردار سیستان‌وبلوچستان در اوکراین افتخارآفرینی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان، عباس نورا اظهار داشت: اسحاق نارویی کارمند سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان در کشور اکراین به مقام نائب قهرمانی رسید و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را در این کشور به اهتراز در آورد.

وی افزود: در این مسابقات که از تاریخ 24 شهریورماه لغایت سوم مهرماه سال‌جاری در این کشور برگزار شد و انتخابی المپیک پیشکسوتان نیز محسوب می‌شد حدود 48 کشور جهان حضور داشتند.

سرپرست روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: اسحاق نارویی در وزن 62 کیلوگرم با حریفانی از کشورهای ونزوئلا، انگلیس، مغولستان، فرانسه و وزنه‌برداران کشور میزبان به رقابت پرداخت که در یک ضرب 91 و در یک حرکت دو ضرب 110 و در مجموع 201 کیلوگرم، مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.

نورا گفت: این هفتمین مدال جهانی وی است و بیش از این نیز قهرمان مسابقات انگلستان در سال 2005، قهرمان مسابقات 2006 فرانسه، قهرمان مسابقات 2007 مجارستان،  مدال طلای مسابقات 2008 یونان، نائب قهرمان مسابقات لهستان و نائب قهرمان مسابقات بین‌المللی سال 72 نیز شده بود.

وی افزود: وی مدال نقره مسابقات پیشکسوتان جهان در کشور اکراین را نیز به افتخارات خود افزود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول