اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جهانی کودک

20 برنامه متنوع در سیستان‌وبلوچستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: بیش از 20 برنامه متنوع در هفته جهانی کودک در سیستان‌وبلوچستان اجرا می‌شود.

20 برنامه متنوع در سیستان‌وبلوچستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان، عصمت عزیزی در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی پیرامون هفته جهانی کودک اظهار داشت: در دنیای امروز جایگاه شخصیت روانی کودک حائز اهمیت ویژه‌ای است و توجه به این مقوله در دوران کودکی می‌تواند از آسیب‌های روانی و اجتماعی دوران جوانی پیشگیری کند.

وی افزود: به منظور شاداب‌سازی فضاهای آموزشی در دوره پیش‌دبستانی و دبستان در ابتدای سال‌جاری به مناسبت هفته جهانی کودک، برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده‌ایم تا با همکاری سایر ادارات مربوطه انجام شود.

معاون آموزش ابتدایی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: جشن محوری روز جهانی کودک امسال به محوریت آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان و با حضور سایر دستگاه‌های اجرایی استان در حال برنامه‌ریزی است.

عزیزی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مراکز پیش‌دبستانی و دبستانی با رویکرد قرآنی و براساس مفاهیم قرآنی و تعالیم اسلامی است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول