اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز زاهدان خبر داد

صدور 199 گواهینامه « همیار فضای سبز » در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز زاهدان گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان با آموزش به دانش‌آموزان، 199 برگ گواهینامه « همیار سبز» صادر کرد.

صدور 199 گواهینامه « همیار فضای سبز » در سیستان‌وبلوچستان

محمدمهدی مرعشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با برگزاری طرح تابستانی فضای سبز نزدیک به 199 گواهینامه در قالب اردوهای یکروزه آموزشی ـ تفریحی صادر شد.

 وی افزود: واحد آموزش سازمان در قالب طرح تابستانی فضای سبز در محل باغ خانواده برگزاری این دوره‌های آموزشی را با موفقیت به پایان رساند.

وی این دانش‌آموزان را همیاران  فضای سبز نامید و افزود: امیدوارم همانطور که توانسته‌ایم در این سال‌ها با موفقیت این دوره‌های آموزشی را برای فرزندانمان برگزار کنیم در فصل آموزش هم تعداد همیاران فضای سبز بیشتری را در شهر زاهدان آموزش دهیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برگزاری این دوره‌های آموزشی را رایگان اعلام کرد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس سازمان این آمادگی را دارد ویژه دانش‌آموزان دوره‌های آموزشی رایگان برگزار کند. 

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول