اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

برخورد جدی با احتکارکنندگان کالا در دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: با افرادی که به امید افزایش قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم این کالاها را احتکار می‎کنند برخورد جدی می‎شود.

برخورد جدی با احتکارکنندگان کالا در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان دشتی با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه بهاره در شهرستان دشتی اظهار داشت: نمایشگاه بهاره از هشتم اسفند ماه جاری به مدت 10 روز در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی برپا می‎شود.

وی افزود: هدف ما خدمت‎دهی و خدمت‎رسانی به مردم است و تلاش شده تا در این نمایشگاه ارزاق عمومی مردم و نیازهای اساسی آنها تا 15 درصد و محصولات کشاورزی تا 30 درصد زیر قیمت بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل پارک مفتون برگزار می‎شود ادامه داد: در این نمایشگاه حدود 70 غرفه ارزاق و محصولات مورد نیاز مردم را ارائه می‎کنند.

فرماندار دشتی با تاکید بر رعایت حفظ حجاب اسلامی در نمایشگاه افزود: از ورود بانوان بدحجاب در این نمایشگاه جلوگیری می‎شود.

وی صرفه‎جویی در حوزه اقتصاد خانواده را مهم و اساسی دانست و گفت: باید مصرف به شکل درست و مناسب استفاده شود و این مسئله برای ایجاد تعادل میان درآمد و هزینه در حوزه اقتصاد خانواده‌ها بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در دشتی با بیان اینکه باید فرهنگ مصرف در جامعه نهادینه شود گفت: باید بازرسان نظارت‌های بیشتری بر بازار داشته باشند.

هاشمی از اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی امور صنفی خواست تا عاملین توزیع ارزاق در شهرستان را افزایش دهند.

وی یادآور شد: وظیفه بازرسین صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی در ایام نوروز نظارت دقیق، کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفین است و بازرسین به طور شبانه‌روز بر کلیه اماکن عمومی نظارت خواهند کرد.

هاشمی افزود: اگر افرادی بخواهند به امید افزایش قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم احتکار کنند باید بدانند با آنها برخورد جدی خواهد شد.

نماینده ارشد دولت دهم در دشتی خاطر نشان کرد: یکی از سیاست‌های دشمنان این است که در آستانه انتخابات اقلام مصرفی مردم را گران کنند و هدف اصلی دشمن این است که دولت را زیر سوال ببرد و ما باید هوشیار باشیم.

وی یکی از عوامل گرانی را عدم استفاده درست از مصرف عنوان کرد و از صدا و سیما مرکز استان بوشهر خواست برای فرهنگ درست مصرف اطلاع‌رسانی کنند.

در پایان این جلسه از نصرالله حاجی پور به عنوان عامل موفق در توزیع، همکاری و تعامل مناسب با اداره صنعت، معدن و تجارت که مورد رضایتمندی مردم و کلیه ادارات شهرستان شده است تقدیر شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول