اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 قلم کالای احتکار شده در آذربایجان غربی کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 22 قلم کالا توسط فردی سودجو در آذربایجان غربی احتکار شده بود که با تلاش پلیس این اقلام کشف شدند.

22 قلم کالای احتکار شده در آذربایجان غربی کشف شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر احتکار اقلام ضروری مردم در یکی از خیابان‌های ارومیه رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به نحوه عمل پلیس در این زمینه، ‌تصریح کرد: در پی تحقیقات محسوس و غیرمحسوس کارآگاهان پلیس آگاهی محل مورد نظر شناسایی و با همکاری و هماهنگی مقامات قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به همراهی اکیپ بازرسی سازمان بازرگانی آذربایجان غربی با پلیس، اظهار داشت: در بازرسی از محل احتکار شده اقلامی به ارزش 100 میلیون ریال در 22 قلم که 17 قلم از آنها از اقلام ضروری و مصرفی مردم بود کشف و ضبط شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این اقلام برای گران فروشی، فروش خارج از شبکه و فرار از مالیات احتکار شده بودند.

جدیدی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام نوروز شاهد افزایش چنین تخلفاتی خواهیم بود، گفت: در این زمینه پلیس با همکاری مجمع امور صنفی در تلاش برای کشف احتکارهای انجام گرفته است.

وی با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر مردم در این زمینه، گفت: در این راستا نیازمند همکاری هر چه بیشتر مردم با پلیس هستیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول