اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان

برپایی نمایشگاه‌ها محلی برای بروز استعدادهاست

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: نمایشگاه‌ها محلی برای ارائه استعدادهای گروه‌های مختلف است و در نمایشگاه گل و گیاه رابطه بین مردم و نهادهای خدمات‌دهنده برقرار می‌شود.

برپایی نمایشگاه‌ها محلی برای بروز استعدادهاست

کریم مهرشاد امروز در حاشیه برپایی پنجمین جشنواره گل و گیاه کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نمایشگاه گل و گیاه در ایجاد روحیه شور و نشاط در مردم موثر است.

وی بیان کرد: مردم با حضور در نمایشگاه گل و گیاه کرمان علاوه بر آشنایی با گونه‌های مختلف گیاهی می‌توانند با خدمات شهرداری نیز آشنا شوند.

مهرشاد با اشاره به نمایش بخشی از خدمات شهری در نمایشگاه گل و گیاه کرمان ابراز داشت: مردم با مشاهده این خدمات از نوآوری‌های صورت گرفته و ظرفیت‌های درون شهر آگاهی پیدا می‌کنند.

وی ایجاد فضای شور و نشاط و فرهنگ‌سازی را یکی از وظایف شهرداری‌ها خواند و افزود: برپایی این نمایشگاه برای ما جالب و زیبا است، زیرا به علت دغدغه‌های فکری و ترافیک نمی‌توان نمادها و زیبایی‌های شهر را مشاهده کنیم.

مهرشاد عنوان کرد: مردم با حضور در نمایشگاه گل و گیاه با مدیران شهری ارتباط برقرار می‌کنند و می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

وی توانمندی‌های شهرداری کرمان را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: شهرداری با حمایت و نظرات مردم می‌تواند شهر را اداره کند.

این مسئول با اشاره به اینکه در بازدید از نمایشگاه گل و گیاه کرمان در جریان خدمات شهرداری کرمان قرار گرفتم و از توانمندی‌های این نهاد لذت بردم، تصریح کرد: این نمایشگاه راه را برای حمایت بیشتر ما از فعالیت‌های شهرداری نشان می‌دهد.

مهرشاد یکی از نیازهای زندگی شهری را ایجاد روحیه شادی و نشاط در مردم ذکر کرد و گفت: گل و گیاه یکی از مواردی است که می‌تواند این روحیه را ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در نمایشگاه گل و گیاه می‌توانند با نحوه پرورش گل‌ها و گیاهان آشنا شوند و گل و گیاه را به خانه‌های خود وارد کنند.

مهرشاد ابراز داشت: نمایشگاه گل و گیاه کرمان دارای بخش‌های تخصصی است که متخصصان امر پرورش گل و گیاه می‌توانند از این بخش‌ها استفاده کنند.

وی نمایشگاه را محلی برای ارائه استعدادهای گروه‌های مختلف دانست و افزود: در این نمایشگاه رابطه بین مردم و نهادهای خدمات‌دهنده برقرار می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول