اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارقان حرفه‌ای در دلیجان در دام پلیس گرفتار شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دلیجان از دستگیری سارقان حرفه‌ای این شهرستان که با شناسایی و تعقیب مشتریانی که از بانک‌ها پول می‌گرفتند و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت وجوه نقد از داخل خودرو آنان می‌کردند، خبر داد.

سارقان حرفه‌ای در دلیجان در دام پلیس گرفتار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمزه امین‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این باند حرفه‌ای در چند فقره سرقت مبالغ قابل توجهی از وجوه نقد مشتریان بانک‌ها را به سرقت برده بودند.

وی تصریح کرد: با دریافت شکایتی مبنی بر سرقت از داخل خودرو رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دلیجان گفت: در پی وقوع یک مورد سرقت وجه نقد به مبلغ 18 میلیون و 950 هزار ریال از داخل یک دستگاه خودرو سواری در مقابل یکی از شعبه‌های بانکی بلافاصله ماموران برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند که با حضور ماموران در صحنه جرم و تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان پس از اقدام به سرقت با یک دستگاه خودرو پژو 405 از محل متواری شده‌اند.

امین‌نژاد با اشاره به اجرای طرح مهار توسط ماموران انتظامی گفت: با اجرای طرح مهار تمام محورهای مواصلاتی شهرستان تحت کنترل درآمد که در نهایت با هوشیاری ماموران انتظامی پاسگاه دودهک دلیجان متهمان دستگیر و تحویل پلیس آگاهی شدند.

به گفته وی متهمان در بازجویی‌های فنی و پلیسی به 17 فقره سرقت دیگر به این شیوه در شهرستان دلیجان و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول