اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کرمان خبر داد

دیدار چهره‌به‌چهره مسئولان پلیس کرمان با مردم

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از ملاقات مردمی مسئولان این فرماندهی با شهروندان در هفته ناجا خبر داد.

دیدار چهره‌به‌چهره مسئولان پلیس کرمان با مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، محمدرضا پرواز برنامه‌های دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان کرمان طی هفته ناجا را تشریح کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده سردار فرماندهی انتظامی استان و  جانشین وی در این هفته با مردم دیدار و گفت‌و‌گو می‌کنند.

وی همچنین از دیدار مردمی رئیس بازرسی، آگاهی، معاون وظیفه عمومی و رؤسای پلیس‌های راهور، راه، امنیت عمومی، رئیس گزینش و استخدام و فرمانده انتظامی شهر کرمان در هفته ناجا در محل دفتر نظارت همگانی خبر داد.

پروار عنوان کرد: همچنین فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها هم براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی هفته ناجا در محل کار خود با مردم دیدار و گفت‌و‌گو می‌کنند.

وی ملاقات چهره‌به‌چهره روزانه روسای تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح شهر کرمان در محل کلانتری، مدارس و مساجد محلات حوزه خود را از دیگر برنامه‌های دفتر نظارت همگانی در هفته ناجا عنوان کرد.

مردم می‌توانند از ساعت 9 تا 12 در روزهای یاد شده برای ملاقات با مسئولان پلیس و طرح سئوالات و مشکلات خود به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان خیابان شهید فولادی جنب پلیس آگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن 197 و 2185736 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول