اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه قم صورت گرفت

نمایش توانمندی‌های پلیس در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قم

خبرگزاری فارس: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قم صبح امروز به مناسبت هفته ناجا برگزار و توانمندی‌های پلیس به نمایش گذاشته شد.

نمایش توانمندی‌های پلیس در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم به مناسبت هفته ناجا صبح امروز در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان قم و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم برگزار شد.

در این مراسم کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان، حجت‌الاسلام مهدی انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، زارعی کوشا فرماندار قم و جمعی دیگر از مسئولان قم حضور داشتند.

در ابتدای مراسم و پس از نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی، کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم به سخنرانی پرداخت و با اشاره به شعار «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» به عنوان شعار هفته ناجا در سال جاری افزود: رفتارهای اجتماعی و فعالیت گسترده نیروی انتظامی برای بهره‌گیری از این ظرفیت گسترده در راستای تأمین امنیت پایدار دلالت دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم اضافه کرد: با فعالیت‌های انجام شده میزان جرائم در استان قم از سه تا 86 درصد کاهش داشته و نظم ترافیکی بیشتر شده است ضمن اینکه برخورد با قاچاقچیان نیز تشدید شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در سخنانی با بیان اینکه خداوند در سوره مبارکه «تین» به سرزمینی که امنیت در آن حاکم است سوگند یاد می‌کند گفت: این امر نشان‌دهنده اهمیت بالای امنیت و آرامش در جامعه است.

وی ادامه داد: حضور مأموران انتظامی در جامعه مردم را از زندگی آرام برخوردار کرده و پرسنل پلیس وعده الهی مبنی بر تأمین امنیت را جامه عمل می‌پوشانند.

سعیدی افزود: امروز پلیس در قلب مردم جای دارد و زنان و کودکان زمانی که پرسنل نیروی انتظامی را می‌بینند احساس امنیت می‌کنند.

پس از این پرسنل یگان ویژه استان قم گوشه‌ای از توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و عملیات‌های متنوعی چون آزادی گروگان، مبارزه با اشرار و اراذل، جلوگیری از کیف‌قاپی و سایر اقدامات پلیسی را اجرا کردند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول