اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع)

خادمان رزمنده حرم حضرت معصومه (س) تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی هم‌زمان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام خادمان رزمنده دفاع مقدس آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) تجلیل شدند.

خادمان رزمنده حرم حضرت معصومه (س) تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، مراسم تجلیل از خادمان رزمنده حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) هم‌زمان با میلاد حضرت امام رضا با حضور جمعی از خادمان حرم مطهر در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد. 

در این مراسم سید مرتضی روحانی مدیرکل حراست آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) به ایراد سخن پرداخت و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: حضور در جبهه‌های دفاع مقدس برای رزمندگان بزرگ‌ترین توفیق و افتخاری است که با هیچ چیز دیگری قابل معاوضه نخواهد بود.

وی با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای بیگانه از صدام خاطر نشان کرد: از طرفی صدام از حمایت حکومت‌های استکبار برخوردار بود و از طرفی دیگر بنی‌صدر در داخل کشور خیانت‌های زیادی انجام داد و بدون امداد الهی موفقیت رزمندگان ما محقق نمی‌شد.

روحانی عنوان کرد: ایمان، اعتقادات عمیق دینی و پیروی از مکتب اهل بیت علیهم‌السلام مهم‌ترین عامل پیروزی رزمندگان ایران اسلامی در دفاع مقدس بود.

در ادامه این مراسم احمد حاجی‌زاده معاون اداری و مالی آستانه مقدسه قم طی سخنانی ابراز داشت: پیروزی در دفاع مقدس حاصل تبلور ایمان مردم بود.

وی خاطر نشان کرد: خدمت در حرم کریمه اهل بیت (س) خدمت در جبهه فرهنگی است و باید تلاش کنیم تا بتوانیم در این عرصه تأثیرگذار باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهانت بیگانگان به ساحت مقدس رسول الله (ص) اظهار کرد: ضمن محکوم کردن این اقدام ضد اسلامی و غیر اخلاقی، از درگاه حق خواستار سرنگونی نظام استکبار هستیم.  

در پایان این مراسم نیز از خادمان رزمنده حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) تجلیل به عمل آمد و هدایایی از طرف تولیت به آنان اهداء شد.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول