اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

نیروی انتظامی با هنجارشکنان قاطعانه برخورد کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه صومعه‌سرا گفت: نیروی انتظامی باید با هنجارشکنان و بدحجاب‌ها قاطعانه برخورد کند.

نیروی انتظامی با هنجارشکنان قاطعانه برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای انتظامی و نظامی این شهرستان با تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: پوشیدن لباس خدمت به مردم و پاسداری از امنیت ملی افتخار و توفیقی بزرگ برای آدمی است.

وی با بیان اینکه دین‌محوری و کمک به دیگران از مشخصه‌های بارز خادمان حریم امن و ایمان است، تصریح کرد: وجود نیروهای انتظامی در راستای برخورد با هنجارشکنان و متخلفان در کشور یک نعمت ارزشمند محسوب می‌شود.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به بازنشستگان نیروی انتظامی اذعان کرد: بازنشستگان ناجا از نیروهای ارزشی و با تجربه حوزه نظامی کشور هستند که تجربه آنها در کنار توان نیروهای جوان کارساز خواهد بود.

وی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: این ستاد در سال گذشته با اتحاد و همدلی مسئولان و مردم برای احیای اهداف فرهنگی و دینی رتبه نخست استانی را کسب کرد.

صدیقی، کسب این مقام را افتخاری بزرگ ندانست و تصریح کرد: راه‌های برخورد با هنجارشکنان و استقرار کامل فرهنگ بومی و اسلامی دشوار است.

وی با تصریح بر اینکه صومعه‌سرا یکی از شهرستان‌های امن و فرهنگی استان است، یادآور شد: ظرفیت‌های قدرت و قوت ملی در گرو امنیت ملی است.

امام جمعه صومعه‌سرا ادامه داد: برای جبران خلٱهای فرهنگی و برقراری احکام دینی نیازمند برخورد جدی و قاطع با فرهنگ‌شکنان این عرصه هستیم.

وی اجرای مانورهای فرهنگی و تذکر زبانی امر به معروف و نهی از منکر در کشور را بی‌تاثیر دانست و بیان کرد: از این پس باید به فکر برخورد جدی‌تر در باره این مقوله مهم فرهنگی و اجتماعی باشیم.

صدیقی استقرار احکام اسلامی اقدامی مهم و اساسی در جوامع اسلامی خواند و متذکر شد: ترویج احکام اسلامی به قدری مهم است که امام حسین (ع) جان خود را برای پاسداری از این ارزش فدا کرد.

وی به جو افکنی و تخریب نظام جمهوری اسلامی از طرف برخی افراد و جریان‌های برگرفته از فرهنگ غرب اشاره کرد و متذکر شد: کم‌بصیرتی در برخی افراد نباید مانع از ادامه راه شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی شود.

امام جمعه صومعه‌سرا، بی‌عفتی برخی زنان در جامعه امروز را از جمله این مباحث انحرافی ذکر کرد و یادآور شد: بنیان خانواده‌ها در راستای قرار گرفتن در حیطه حسادت تضعیف و تخریب می‌شود.

وی، بدحجابی در جامعه اسلامی را یک جرم و مرتکبان آن را مجرم خواند و افزود: دولت باید برای برخورد جدی و قانونی با افراد بدحجاب آزادی بیشتری به ارگان‌های انتظامی کشور دهد تا بساط بدخواهان برچیده شود.

صدیقی خاطرنشان کرد: احکام دینی و اسلامی برگرفته از آرمان‌های الهی و ولایی نباید به سادگی دستخوش عده‌ای منحرف و بی‌بصیرت قرار گیرد.

وی از نیروی انتظامی خواست با هنجارشکنان قاطعانه برخورد کند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول