اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در کاشان

خبرگزاری فارس: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کاشان با حضور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این شهرستان برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباسعلی منصوری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در طول دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و تا امروز هر کجا نیاز به شجاعت و رشادت بوده، نیروی انتظامی به عنوان یار و یاور رهبری در صحنه‌ها حضور داشته و با نثار خون عزیزترین فرزندان میهن، این را ثابت کرده است.

وی افزود: در مبارزه با تهاجم فرهنگی، فساد اقتصادی، اشرار، قاچاق و برقرای امنیت و آرامش اجتماعی برای شهروندان ناجا تمام تلاش خود را انجام داده و در سایه تدابیر فرماندهی کل قوا و مجاهدت این عزیزان، دشمنان موفق نشدند تا به اهداف خود علیه نظام دست پیدا کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رشادت‌های نیروهای انتظامی و گرامیداشت مقام شامخ شهدای ناجا خاطرنشان کرد: شبیخون فرهنگی، قاچاق مواد مخدر به کشور اسلامی ایران، نابودی بنیان‌های خانواده و ترویج فساد در بین جوانان از بزرگ‌ترین برنامه‌های دشمن برای تزلزل پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست که با آمادگی و هوشیاری پرسنل فداکار ناجا این خواب شوم هم محقق نخواهد شد.

منصوری در ادامه با اشاره به فداکاری نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن خاطرنشان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی و صلابت دولتمردان و نمایندگان نظام در عرصه‌های بین‌المللی مرهون خون هزاران شهید و مجاهدت رزمندگان و ایثارگری آنان است.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم و تجلیل از مقام شهدای دفاع مقدس و ناجا عنوان کرد: بزرگ‌ترین افتخار پرسنل ناجا جانفشانی در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهادت در راه مبارزه با سوداگران مرگ و اشرار است.

منوچهر صفایی متذکر شد: نیروی انتظامی شهرستان کاشان تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت شهروندان بکار گرفته و در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و برهم‌زنندگان نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

در پایان این مراسم که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان کاشان برگزار شد از خانواده‌های شهدا، نفرات برتر مسابقات و بازنشتگان سال 91 نیروی انتظامی شهرستان کاشان تجلیل شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول