اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

صلابت نیروهای مسلح به هراس دشمن انجامیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: صلابت نیروهای مسلح به هراس دشمن منجر شده و آنها را در مواضع خود ناکام گذاشته است.

صلابت نیروهای مسلح به هراس دشمن انجامیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خلخال با اشاره به اهمیت دستاورد شهدا وامام راحل، اظهار داشت: انقلابی که امام خمینی (ره) پایه‌گذاری کرد و بعد از آن نیز با رشادت رزمندگان این مرز بوم از آن دفاع و پاسداری شد هم اکنون  پیکره استکبار را به لرزه درآورده است.

امام جمعه خلخال ادامه داد: ترس از حاکمیت اسلامی ایران اسلامی و  و الگو شدن به عنوان نظام دینی کشورهای مسلمان تنها فکری است که دشمنان را به ترس انداخته و آنها با توطئه‌‌های فراوان در صدد تضعیف نظام هستند.

وی ابراز داشت: استکبار یک روز موضوع سلمان رشدی، یک روز با کشیدن کاریکاتور و روز دیگر با آتش زدن قرآن و ساختن فیلم بر علیه مسلمان در تلاش است، که این امر می‌طلبد بصیرت در سرلوحه زندگانی ما قرار گرفته و بدانیم که شهدا و امام راحل (ره)  چه سرمایه گرانبهایی را برای ما به هدیه گذاشته‌اند.

رشتبری خاطرنشان کرد: آرامش امروز ما نتیجه رشادت‌های شهدا، رزمندگان و صبوری خانواد‌ه‌های ایثارگران است.

امام جمعه شهرستان خلخال تصریح کرد: وجود محور اساسی برای حرکت مردم ایران که محوری الهی گونه بود و مدیریت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) از جمله محورهایی بود که دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند و دو بلوک شرق و غرب که هر دو در یک جبهه با ما در جنگ بودند با شکستی عظیم مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم سرهنگ معصومی فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز در سخنانی دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در طی سال‌های دفاع مقدس عنوان کرد و از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان این حماسه تجلیل کرد. 

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول