اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

برگزاری صبحگاه مشترک در شهرستان کنگاور

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان کنگاور برگزار شد.

برگزاری صبحگاه مشترک در شهرستان کنگاور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در این مراسم  نتایج به‌دست آمده در دوران دفاع مقدس را عامل بازدارنده تحرکات نابخردانه از سوی استکبار برشمرد و گفت: سرافرازی جوانان غیور ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس که با دست‌های خالی رقم خورد، عاملی شده که دشمن مستکبر که از توانایی‌های نظامی امروز ما باخبر است دست به اقدامات احمقانه نزند.

عزیزی افزود: جنگ هشت ساله‌ای که بر ما تحمیل شد، جبهه مشخصی داشت و طرف نبرد رودررو مشغول مبارزه بود، اما امروزه دشمن جنگ را به حوزه‌های مختلفی کشانده است.

فرماندار کنگاور جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی، اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی را نوک پیکان‌های جدید دشمن دانست که ملت ما را هدف گرفته و تصریح کرد: شدت گرفتن این تحرکات که در اهانت بی‌شرمانه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در ساخت فیلم صهیونیستی و سپس در یک روزنامه فرانسوی به اوج خود رسید، نشانه هراس دنیای استکبار از موج بیداری اسلامی و در واقع بیانگر درستی راهی است که ملل مسلمان در پیش گرفته‌اند.

عزیزی تاکید کرد: مقابله با این تحرکات تنها در حیطه نیروهای نظامی و انتظامی نیست و هر کس در هر موقعیتی باید با بصیرت‌افزایی و شناسایی اسلحه‌های پیدا و پنهان دشمن، راه مقابله با آن را بیاموزد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول