اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

حرکت چرخ‌های توسعه در کردستان کند است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: ضرب‌آهنگ روند توسعه کردستان جوابگوی عقب‌ماندگی‌ها نیست و نیاز به شتاب بیشتری دارد.

حرکت چرخ‌های توسعه در کردستان کند است

سیداحسن علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: وضعیت روند توسعه در استان کردستان طی سال‌های اخیر به ویژه بعد از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان بهتر از گذشته است، اما کارهای انجام شده کافی نبوده و این روند فعلی عقب‌ماندگی‌های کردستان را جبران نخواهد کرد.

وی گفت: برای رسیدن کردستان به استان‌های توسعه‌یافته و برخوردار نیاز به اعتبارات جهشی و ایجاد زیرساخت‌های اساسی است.

به گفته این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تعطیلی واحدهای صنعتی، مشکلات بازارچه‌های مرزی و وجود تحصیلکرده‌های بیکار و عدم شغل مناسب برای آنها از جمله مشکلاتی است که استان کردستان با آن دست به گریبان است و حل آنها نیاز به چاره‌اندیشی دارد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر روز تعداد تحصیلکرده‌های بیکار در این استان بیشتر می‌شود و ایجاد اشتغال برای آنها نیازمند سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب است.

علوی انجام کارهای بزرگ و ایجاد زیرساخت‌ها در کردستان را در گرو وجود مدیران و مسئولانی دلسوز خواند و اضافه کرد: مردم شهیدپرور و همراه با ملت ایران و نظام اسلامی کردستان سزاوار کارهای بیشتری هستند.

به گفته وی، مردم کردستان با حضور یکپارچه خود در سختی‌ها و مشکلات، همواره در کنار نظام بوده و عمق وفاداری خود را به انقلاب و کشور ثابت کرده‌اند و لیاقت خدمات بزرگ را دارند.

وی در پایان اضافه کرد: قطعاً اگر روند کند توسعه استان جان نگیرد و  در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال برای بیکاران و فارغ‌التحصیلان تلاش گسترده و هدفمندی انجام نشود با مشکل روبه‌رو خواهیم شد و این موضوع در آینده نیز مشکلات استان را فزونی می‌بخشد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول