اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری کردستان:

3 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های فناوری کردستان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری کردستان گفت: بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی پورتال خدمات دولت الکترونیک و توسعه زیرساخت‌های خدمات فناوری و اطلاعات در دستگاه‌های دولتی کردستان اختصاص یافته است.

3 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های فناوری کردستان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خشایار صدری ظهر امروز در سومین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان استان در سنندج اظهار داشت: این میزان اعتبار در سفر سوم هئیت دولت به استان مصوب و به‌زودی در بخش‌های مورد نظر هزینه خواهد شد.

وی افزود: توسعه خدمات دولت الکترونیک و کاهش زمان رسیدگی و کاهش تعداد مراجعات مردم به ادارات با استفاده از خدمات سامانه دولت الکترونیک در اولویت این اهداف قرار دارد.

صدری ادامه داد: با توجه به ابلاغ هیئت دولت به دستگاه‌های دولتی مبنی بر واگذاری برخی از امورات اداری و مشترکین خود به دفاتر پیخشوان برای رفاه مردم و شهروندان لذا دستگاه‌های اجرای متولی باید نسبت به تسریع در روند اجرای این مصوبه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری کردستان با بیان اینکه در ادامه این واگذاری‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان اخیراً شرکت گاز استان و نیز اداره خدمات درمانی نیز بخشی از این امورات را به دفاتر پیشخوان واگذار  کرده‌اند.

صدری در پایان از برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که تاکنون نسبت به اجرای این مصوبه اقدام ننموده‌اند خواست تا در اسرع وقت اقدامات لازم را برای اجرای آن و واگذاری خدمات امور مشترکین خود به دفاتر پیشخوان اقدام کنند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول