اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارقان آریانا در تعقیب پلیس

پلیس اردبیل در تعقیب و گریز سارقان فراری صرافی آریانا هستند

خبرگزاری فارس: سارقان مسلح نقابداری که عصر امروز با ورود به صرافی واقع در خیابان امام اردبیل یک نفر را به قتل رساندند مورد تعقیب پلیس اردبیل هستند.

پلیس اردبیل در تعقیب و گریز سارقان فراری صرافی آریانا هستند

یک منبع آگاه مطلع امنیتی استان اردبیل لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت:‌ دو نفر ضارب مسلح نقابدار حدود 3.5 بعد از ظهر امروز وارد صرافی آریانا واقع در خیابان شیخ‌صفی شده و پس از درگیری با صراف این مکان وی را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

این منبع آگاه افزود: مبلغی که از این صرافی به سرقت رفته هنوز مشخص نیست و سارقان پس از قتل صاحب صرافی از محل متواری شدند.

این آگاه امنیتی استان اردبیل تصریح کرد: نیروی انتظامی، قاضی ویژه و مسئولان امنیتی استان هم اکنون در تلاش برای شناسایی و دستگیری ضاربان هستند که اطلاعات کامل در اخبار بعدی مخابره می‌شود.

آنچه که مسلم است سارقان با هدف سرقت پول‌ها و ارزهای موجود در صرافی وارد این مکان شده بودند که به دلیل نقابدار بودنشان شناسایی نشدند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون پلیس ویژه و مأموران انتظامی و قضات در صدد شناسایی و دستگیری این دو نفر برآمدند.

به گزارش فارس، اما آنچه که در این میان جای سئوال است اینکه خبرنگار خبرگزاری فارس از ساعت 17 عصر امروز با تلاش برای تماس با مسئولان انتظامی هیچ نتیجه‌ای نگرفت و علاوه بر خبرگزاری فارس هیچ یک از خبرنگاران استان موفق به کسب اطلاعات از این حادثه نشدند.

انتظار می‌رود مسئولان انتظامی استان در چنین مواقعی در دسترس بوده و اطلاعات تکمیلی را خود به اطلاع خبرنگاران برسانند تا بیش از این موجبات سردرگمی خبرنگاران فراهم نشود.

خیابان‌های اطراف مشرف به خیابان امام و صرافی آریانا بسته و توسط پلیس انتظامی محاصره شده است.

اطلاعات تکمیلی در مورد این پروژه و اخبار مرتبط متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول