اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان میراث فرهنگی:

سازمان میراث فرهنگی از جشنواره وارش مازندران حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌گذاری و تامین بودجه سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: رویکرد فرهنگی جشنواره وارش در مازندران حمایت می‌شود.

سازمان میراث فرهنگی از جشنواره وارش مازندران حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، امیر امینی پیش از ظهر امروز در بازدید از دبیرخانه جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش در بابل اظهار داشت: جشنواره وارش به عنوان یکی از جشنواره‌های فرهنگی که از اهمیت و قدمت زیادی در کشور برخوردار است، مورد توجه و حمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است.

وی افزود: در جلسه‌ای که به اتفاق نمایندگان مردم بابل در مجلس، فرماندار و شهرداران بخش‌های شش‌گانه بابل با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری در تهران برگزار شد، رئیس سازمان نسبت به حمایت از این جشنواره اعلام آمادگی کرد.

امینی بیان کرد: جشنواره وارش به عنوان شناسنامه و فرهنگ اصیل مازندرانی باید مورد حمایت و توجه تمام مسئولان کشور قرار گیرد.

وی با تقدیر از پیگیری نمایندگان مردم بابل در مجلس نسبت به رویکرد فرهنکی این جشنواره قول مساعد داد نسبت به برگزاری این جشنواره از هیچگونه حمایتی دریغ نکند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران نیز در این بازدید گفت: جشنواره وارش که هر دو سال یک بار در مازندران برگزار می‌شود یکی از جشنواره‌هایی است که با رویکرد فرهنگی مورد توجه تمام مسئولان مازندران است.

سیف‌الله فرزانه از نشست مشترک با عوامل اجرایی جشنواره وارش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای میزبانی شایسته هنرمندان ملی و حمایت برای برگزاری هرچه مطلوب این جشنواره در مازندران در نشستی که در آینده نزدیک با عوامل اجرایی این جشنواره برگزار می‌شود راهکارهای حمایتی میراث فرهنگی استان از این جشنواره ارائه می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: برای معرفی صنایع‌دستی مازندران به هنرمندان کشور درصدد هستیم بسته‌های فرهنگی جشنواره وارش از صنایع‌دستی مازندران باشد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول