اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

تحریم فرصتی برای رشد تولید داخلی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: تحریم‌ها فرصتی طلایی برای رشد تولیدات داخلی است.

تحریم فرصتی برای رشد تولید داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرک صنعتی این شهرستان اظهار کرد: تحریم‌ها به ما آموخت که با نگاهی جدید به استعدادهای خود برای شکوفایی توانایی اقتصادی کشور بیندیشیم و بیش از گذشته به ظرفیت‌های اقتصادی داخل کشور اعتماد کنیم.

وی اتکا و خودکفایی به توانمندی‌های اقتصاد داخلی را از جمله ظرفیت‌های توسعه اقتصادی کشور دانست و افزود: تنها بخش خصوصی می‌تواند با انگیزه بالای اقتصادی و انجام محاسبات دقیق و بهره‌گیری از دانش روز منابع را به صورت صحیح ترکیب کرده و محصولی در خور سلیقه بازار تولید کند.

مسئول شهرک صنعتی سیاهکل نیز در بازدید مذکور با اشاره به فعالیت شهرک صنعتی اظهار کرد: شهرک صنعتی سیاهکل با بیش از 47 هکتار دارای قابلیت استقرار صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی، سلولزی، برق و الکترونیک و کانی غیرفلزی است.

وحید ابراهیم‌پور درباره طرح‌های به بهره‌برداری رسیده شهرک صنعتی سیاهکل در هفته دولت، خاطرنشان کرد: توسعه شبکه مخابراتی شهرک به منظور افزایش خطوط تلفن قابل واگذاری به واحدهای صنعتی با اعتبار بالغ بر 720 میلیون ریال به طول دو هزار و 900 متر از جمله این طرح‌ها بوده است.

وی افتتاح یک شرکت تولیدی شمش آلومینیوم آلیاژی با اعتبار بالغ بر 14 هزار میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های شهرک صنعتی سیاهکل در هفته دولت ذکر کرد.

این مسئول یادآور شد: در هفته دولت امسال شرکت بوستان آلیاژ سیاهکل با ظرفیت تولید سالانه 30 هزار تن شمش آلومینیوم آلیاژی و اشتغالزایی 17 نفر در این شهرک به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول