اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان مس:

کسب 3 امتیاز از ذوب آهن حیاتی بود

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: کسب 3 امتیاز حساس و حیاتی دیدار برابر ذوب‌آهن با توجه به نتیجه تساوی از دیدار مقابل سایپا در هفته گذشته ‌از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار بود.

کسب 3 امتیاز از ذوب آهن حیاتی بود

آرمان شهداد‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کسب سه امتیاز حساس و حیاتی دیدار برابر ذوب‌آهن با توجه به نتیجه تساوی از دیدار مقابل سایپا در هفته گذشته ‌از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار بود.

وی افزود: با انگیزه زیاد و برای کسب سه امتیاز برابر ذوب‌آهن بازی را آغاز کردیم و حملات ابتدای بازی در همان دقایق نخستین در نیمه نخست موجب شد تا با یک گل از حریف پیش افتیم، البته در این نیمه موقعیت‌های زیاد گلزنی توسط بازیکنان تیم از دست رفت.

شهدادنژاد با اشاره به از دست رفتن موقیعت‌ها و گل نشدن یک پنالتی در نیمه دوم این دیدار ‌بیان داشت: حملات ما زهر‌دار‌تر از ذوب‌آهن بود و در این بین عدم گلزنی موقعیت‌های بسیار در ذهن همه بازیکنان تیم به علامت سئوال بزرگی تبدیل شده است، البته ذوب‌آهن در دقایقی از نیمه دوم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، اما در مجموع مس استحقاق بیشتری برای پیروزی در این دیدار را داشت.

وی پیرامون اتفاقات پایان دیدار برابر ذوب‌آهن و درگیری لفظی‌اش با عده‌ای بر روی سکو‌های ورزشگاه باهنر ‌گفت: بعد از آن که پنالتی فرزاد حسین‌خانی به گل تبدیل نشد، عده‌ای تماشاگر‌نما با سر دادن شعار و نسبت دادن الفاظی علیه‌ قاسم‌پور، فرزاد حسین‌خانی و من حرکات زشت خود را آغاز کردند.

شهدادنژاد افزود: این شعار سر دادن‌ها تا پس از پایان بازی ادامه داشت تا اینکه بازیکنان تیم برای تشکر از هوادارانی که تیم را تا پایان بازی تشویق کردند به سمت آنها رفتند، اما ناگهان یکی از لیدرهای تیم الفاظی را خطاب به من عنوان کرد که این مسئله موجب تعجب من و این درگیری لفظی شد.

وی بیان داشت: از همه مسئولان امنیتی و انتظامی و به ویژه کانون هواداران باشگاه درخواست دارم تا فضای آرامش و دوستی را به سکوهای ورزشگاه برگردانند به نظر من فحاشی به بازیکنی که افتخار فوتبال کرمان و کایپتان تیم یک حرکت از قبل طراحی شده است‌.

شهداد‌نژاد خاطرنشان کرد: کسانی که به چند تماشاگر نمای معلوم‌الحال دل خوش کرده و آنان را تحریک می‌کنند تا خودشان از پشت صحنه این حواشی را طراحی کنند، بدانند دست خدا‌ بالای همه دست‌هاست و این تیم متعلق به همه مردم کرمان است.

وی ابراز داشت: با پیروزی این تیم دل مردم شاد و بسیاری از مسائل پیرامون تیم نیز رفع می‌شود، اما این آقایان بدانند با طراحی این کارها خودشان را مقابل مردم قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول