اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

هیئت مدیره ذوب‌آهن برای شریک نشدن در ناکامی‌ها استعفا دادند

خبرگزاری فارس: در شرایطی که تیم فوتبال ذوب‌آهن بدترین شرایط خود طی سال‌های اخیر را تجربه می‌کند، اعضای هیئت مدیره این باشگاه از سمت خود استعفا دادند تا ناکامی‌های مکرر این باشگاه به نام آنها نوشته نشود.

هیئت مدیره ذوب‌آهن برای شریک نشدن در ناکامی‌ها استعفا دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از مدت‌ها که بحث استعفای اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن مطرح بود، این اتفاق روزهای پایانی هفته گذشته رخ داد تا یک بار دیگر این باشگاه اصفهان در کانون سوژه‌های خبری قرار بگیرد.

استعفای اعضای هیئت مدیره باشگاه در حالی از سوی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن پذیرفته شد که باشگاه ذوب‌آهن بدترین وضعیت خود طی سال‌های اخیر را تجربه می‌کند.

روند نزولی باشگاه ذوب‌آهن پس از تصویب منع قانون هزینه‌کرد دستگاه‌های دولتی در ورزش آغاز شد و به مرور ریشه یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایرانی را پوساند تا جایی که امروز شاهد هستیم تیم‌های بسکتبال، هندبال، دو و میدانی و تیم‌های ورزشی بانوان باشگاه منحل شده‌اند و تیم فوتبال این باشگاه نیز در پایان هفته هفتم مسابقات لیگ برتر دوازدهم در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و شانس نخست سقوط به دسته پایین‌تر است.

در این شرایط کنار رفتن هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نخستین راهکاری بود که به ذهن متبادر می‌شد، به ویژه اینکه هیئت مدیره باشگاه که از مدیران ارشد کارخانه و مشاور ورزشی استاندار تشکیل شده بود، در این مدت به طور عملی راهکاری مثبت برای برون رفت از مشکل به وجود آمده برای باشگاه برای تأمین هزینه‌ها اندیشیده نشده بود و پس از تعطیلی تیم‌های ورزشی باشگاه، این نگرانی نیز وجود داشت که پرونده تیم فوتبال نیز پس از سقوط به دسته پایین‌تر برای همیشه بسته شود.

گمانه‌زنی‌های متفاوتی در این خصوص ادامه داشت تا اینکه اواخر هفته گذشته اعضای هیئت مدیره استعفا دادند اما خبری از استعفای مدیرعامل نشد تا ابهامات زیادی نیز در این‌باره به وجود بیاید.

هیئت مدیره قبلی در مدتی که در باشگاه ذوب‌آهن مسئولیت داشت، نتوانست کار مثبتی برای این تیم انجام بدهد، کما اینکه با وجود بسته شدن دست کارخانه برای کمک مالی به باشگاه، اختیار عمل هیئت مدیره نیز کاهش یافته است، با این حال انتظار می‌رفت که هیئت مدیره با استفاده از نفوذ خود بتوانند راهی برای برون رفت از مشکلاتی که گریبانگیر این باشگاه شده بود، پیدا کنند.

استعفای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن را در این وضعیت نمی‌توان برایند مثبتی قلمداد کرد زیرا در کوران مسابقات و در وضعیتی که تیم فوتبال ذوب‌آهن، نیاز مبرم به تغییر روند دارد، هیئت مدیره به جای اینکه برای آینده تیم فوتبال و تغییرات احتمالی در کادر فنی تصمیم بگیرد، برای استعفا و کناره‌گیری برنامه‌ریزی می‌کرده است.

در هر صورت اعضای مستعفی هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن باید به این نکته واقف باشند که در تمام تیره روزی‌های اخیر باشگاه ذوب‌آهن آنها نیز به اندازه خود سهم دارند و استعفایشان از مسئولیت، به معنای خط خوردن این جمع از ناکامی‌های ذوبی‌ها نیست.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول