اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

حل مشکلات تامین مواد اولیه ذوب‌آهن کردستان الزامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه با اشاره به مشکلاتی در زمینه تامین مواد اولیه کارخانه ذوب آهن کردستان، بر حل این مشکلات به منظور دستیابی به اهداف مدنظر تاکید کرد.

حل مشکلات تامین مواد اولیه ذوب‌آهن کردستان الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل قدیم و جدید ذوب‌آهن کردستان در قروه اظهار کرد: کارخانه ذوب‌آهن مجموعه‌ای است که متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به فرد یا گروه خاصی تعلق ندارد.

فرماندار شهرستان قروه گفت: مشاوره، همفکری و همدلی تمامی اعضای این مجموعه با مدیران استان و شهرستان زمینه توسعه و افزایش بهره‌وری این واحد را فراهم خواهد کرد.

فخری با تاکید بر پیگیری اختصاص معادنی که باید مواد اولیه را در اختیار این کارخانه قرار دهند، افزود: این امر یکی از مشکلاتی است که کارخانه ذوب آهن با آن روبه‌روست و باید برطرف شود.

وی از تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای جاده مواصلاتی کارخانه ذوب آهن به محور بیجار خبر داد و گفت: این طرح به طول 12 کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی 44 درصد در دست اجراست.

فرماندار شهرستان قروه خاطرنشان کرد: قرارداد این پروژه 39 میلیارد و 420 میلیون ریال است و عملیات اجرایی آن از اردیبهشت ماه سال‌جاری آغاز شده و ظرف مدت 18 ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات هومن نوری، غلامرضا عالمی به عنوان مدیرعامل جدید کارخانه ذوب‌آهن کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول