اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری امام جمعه بوشهر صورت گرفت

اختصاص زمین برای ساخت زائرسرای بوشهری‌ها در مشهد مقدس

خبرگزاری فارس: با پیگیری‌های آیت‌الله صفایی‌بوشهری و سفر اخیر ایشان به شهر مقدس مشهد، یک‌هزار متر زمین برای ساخت زائرسرای استان بوشهر از سوی مسئولان حرم امام رضا (ع) به این امر اختصاص یافت.

اختصاص زمین برای ساخت زائرسرای بوشهری‌ها در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با تبریک دهه کرامت به همه مسلمانان به ویژه مردم استان بوشهر گفت: یکی از آرزوهای دیرینه مردم استان بوشهر دارا بودن یک زائر سرای مستقل به نام بوشهر در شهر مقدس مشهد بود، به این خاطر با همکاری مسئولان حرم امام رضا (ع)، قطعه زمینی نزدیک به یک‌هزار متر به این کار اختصاص پیدا کرد که در بهترین شرایط جغرافیایی قرار دارد و قابل گسترش است و در این رابطه تفاهمنامه‌ای نوشته شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در ادامه با بیان اینکه ساخت این زائرسرا بر عهده استان بوشهر است، در رابطه با مدت زمان ساخت این زائرسرا بیان داشت: این طرح ابتدا باید تأمین اعتبار شود و ظرف دو یا سه سال آینده مردم بتوانند از این زائرسرا استفاده کنند.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: این زائرسرا مورد استفاده عموم مردم استان بوشهر به ویژه زائران امام رضا (ع) که توانایی مالی ندارند قرار خواهد گرفت.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: این زائرسرا هدیه‌ امام رضا (ع) در دهه کرامت به مردم استان بوشهر است.

صفایی‌بوشهری در پایان بیانات خود ضمن تشکر از مسئولان حرم حضرت ثامن الحجج (ع) که این هدیه را به مردم استان بوشهر دادند خاطر نشان کرد: از مردم بوشهر تقاضا دارم که شکرگزار این نعمت باشند و این زائرسرا مرکزی باشد برای مهمان‌پذیری زوّار بوشهر که از این به بعد مکانی مستقل داشته باشند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول