اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه تشرف به کربلای معلی

کاروان زائران پیاده گلستانی به بومهن رسید

خبرگزاری فارس: کاروان زائران پیاده گلستانی در راه تشرف به کربلای معلی به بومهن رسید.

کاروان زائران پیاده گلستانی به بومهن رسید

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن صبح امروز در حاشیه حضور این کاروان در بومهن در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از پذیرایی کاروان زائران پیاده استان گلستانی در راه تشرف به کربلای معلی در این شهر خبر داد.

محمود قانبیلی اظهار داشت: این کاروان از اهالی چند منطقه روستایی تشکیل شده‏ است و در کاروان زائران پیاده گلستانی، 40 تن از اهالی مناطق مختلف استان گلستان و برخی از اهالی شاهرود از توابع استان سمنان حضور داشتند.

قانبیلی اضافه کرد: امروز شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر بومهن به همراه امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و مشاور شهردار تهران به استقبال این زوار شتافتند.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن افزود: هر گامی که به سوی عتبات عالیات برداشته شود موجبات نزدیکی دل‏ها به ائمه اطهار (ع) را فراهم می‏سازد.

وی ادامه داد: حال این عزیزان مسافت طولانی یک هزار و 400 کیلومتری را تا مرزهای ایران و عراق برای کسب افتخار پابوسی سید و سالار شهیدان طی می‏کنند.

قانبیلی اضافه کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن به سبب وجود ویژگی بارز میهمان‏نوازی در نزد این مردم شریف، امشب در خدمت عاشقان اهل بیت (ع) بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن افزود: امروز در پس چهره خسته و پاهای تاول‏زده این زوار گران‏قدر عشقی زایدالوصف به ولایت دیده می‏شد.

به گزارش فارس؛ سفر پیاده به کربلای معلی از سه سال پیش در استان گلستان آغاز شده بود و امسال برای سومین سال پیاپی انجام می‏شود.

این زوار 14 روز پیش سفر خود را از مسیرهای کوهستانی و جنگلی استان گلستان به سمت تهران آغاز کردند تا از آن مسیر به سوی مرز خسروی حرکت کنند.

کاروان زائران پیاده گلستانی به کربلای معلی دو شب گذشته در منطقه روستایی «سربندان» بخش مرکزی شهرستان دماوند حضور داشتند و امشب در محل شهرداری بومهن پذیرایی شدند.

همچنین با هماهنگی شورای اسلامی شهر بومهن، بخشداری مرکزی تهران، سپاه پاسداران ناحیه بخش مرکزی تهران و اورژانس بومهن به امور سلامتی زوار رسیدگی شد.

این زوار حرکت خود را امروز به سمت پایتخت آغاز کردند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول