اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا در منطقه شمال‌غرب:

دشمنان با کمترین تحرک نظامی بیشترین پاسخ را دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد آجا در منطقه شمال‌غرب کشور از آمادگی نیروهای مسلح در این منطقه خبر داد و گفت: دشمنان با کمترین تحرک در زمینه نظامی بیشترین پاسخ را دریافت می‌کنند و نیروهای مسلح ما به حدی رسیده‌اند که در برابر متجاوزگران خم به ابرو نمی‌آورند.

دشمنان با کمترین تحرک نظامی بیشترین پاسخ را دریافت می‌کنند

امیر حشمت‌الله ملکیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر نیروهای مسلح مستقر در منطقه شمال‌‌غرب از نظر تجهیزات نظامی و آمادگی‌های رزمی در اوج قرار دارند و توان پاسخ به تهدیدات دشمن را دارا هستند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های کردستان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل اضافه کرد: دشمنان به خوبی به توان نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و بسیج ما پی برده‌اند و اجازه هیچ گونه تعرضی به خاک میهنمان را به خود نخواهند داد.

به گفته ملکیان، دشمنان با کمترین تحرک در زمینه نظامی بیشترین پاسخ را دریافت خواهند کرد و نیروهای مسلح ما به حدی رسیده‌اند که در برابر متجاوزگران خم به ابرو نمی‌آورند.

این مقام مسئول با یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس، رمز پیروزی در این جنگ نابرابر را وحدت نیروهای مسلح خواند و گفت: اکنون نیز به حمد خدا این وحدت و تعامل وجود دارد و نیروهای ما با کمک همدیگر و بهره‌گیری از ظرفیت مردم در قالب بسیج هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و تعامل در بین نیروهای مسلح ما در این منطقه به گونه‌ای است که تلاش گسترده دشمنان نمی‌تواند کوچک‌ترین خدشه‌ای به آن وارد سازد.

ملکیان نقش رزمندگان اسلام در قالب نیروهای ارتش، انتظامی و سپاه و بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی را یادآور شد و گفت: اگر چه در آن دوران ما در وضعیت دفاعی خوبی نبودیم اما با برخورداری از رهبری فرزانه، پشتوانه الهی و غیرت ملت بزرگ ایران پیروزی را از آن خود کردیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: امروز نیز همانند دوران جنگ تحمیلی که با خلق حماسه‌هایی در عملیات‌های بزرگ بر دشمن غلبه می‌کردیم، از توان دفاعی بالاتری برخوردار هستیم و اجازه هیچگونه تعرضی به دشمنان را نخواهیم داد.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های کردستان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در پایان خطاب به دشمنان گفت: آنان باید بدانند که ملت ایران همانند دوران جنگ تحمیلی آماده دفاع از این آب و خاک هستند و رزمندگان را در مقابله با متجاوزگران پشتیبانی خواهند کرد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول