اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی کرمان:

شهدا با طی راه 100 ساله در یک شب به درجات عالی رسیدند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کرمان گفت: شهدا با توکل به خداوند و اخلاصی که داشتند، توانستند، راه 100 ساله را یک شبه طی کرده و به درجه‌های عالی دست پیدا کنند.

شهدا با طی راه 100 ساله در یک شب به درجات عالی رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، یوسف امیرشکاری بعد از ظهر امروز در یادواره «سردار شهید علی بینا و 25 شهید بخش جبالبارز جنوبی» از توابع این شهرستان اظهار داشت: شهدا با توکل به خداوند و اخلاصی که داشتند، توانستند، راه 100 ساله را یک شبه طی کرده و به درجه‌های عالی دست پیدا کنند.

وی افزود: حضور اقشار مختلف جامعه از جمله کشاورزان، عشایر، کارمند، کارگر و .. در دفاع مقدس زیبایی خاصی به این حماسه بخشیده بود.

امیرشکاری تصریح کرد: امروز استکبار جهانی به دلیل مقاومت مردم و بسیجیان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و قرار گرفتن آن‌ها در مقابل غرب با وی دشمنی دارد.

وی ابراز داشت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از این مقاومت مردم در دوران دفاع مقدس و طی 33 سال پس از انقلاب اسلامی ضربه سهمگینی خورده‌اند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کرمان گفت: خانواده شهدا با تربیت صحیح فرزندان خود توانستند با خداوند بهترین معامله را انجام داده و رضایت وی را جلب کنند.

امیرشکاری عنوان کرد: آنان بهترین فرزندان خود را در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب و امام راحل فدا کردند.

به گزارش فارس، یادواره «سردار شهید علی بینا و 25 شهید بخش جبالبارز جنوبی» با حضور امام جمعه مردهک، فرماندار عنبرآباد و خانواده معظم شهدای بخش جبالبارز جنوبی در روستای حاجی‌آبادگرم برگزار شد.

این مراسم با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی همراه بود.

سردار شهیدعلی بینا در زمان جنگ تحمیلی فرمانده گردان 414 حسین بن علی لشکر ثارالله بوده است.

انتهای پیام//ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول