اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راوی دفاع مقدس:

شهدا از ما انتظار پیروی از ولایت را دارند

خبرگزاری فارس: راوی دفاع مقدس گفت: شهدا از ما انتظار دارند که مثل خودشان پیرو فرامین امام زمان(عج) و رهبری جهان اسلام باشیم.

شهدا از ما انتظار پیروی از ولایت را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، سید علیرضا رفیعی در یادواره شهدای سرخ‌قلعه از توابع شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: برای 200 جانبازی آرزوی سلامتی داریم که زیر خط قرمز سلامتی هستند و آرزو دارند که یک ساعت در کنار خانوده خود زندگی کنند.

وی افزود: جانبازان شیمیایی جهادگران جبهه و جنگ بسیار در غربت و تنهایی به سر می‌برند.

رفیعی تصریح کرد: شهدا میزبانان خوبی بوده و هستند و حضورشان در این جلسه موجب برکت و معنویت جلسه شده است.

وی خاطرنشان کرد: اشک‌هایی که برای شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها ریخته می‌شود، متبرک و شافی هستند.

رفیعی بیان داشت: شهدا شفاعت کننده هستند و باید حرمت آن‌ها بسیار والاتر و بیشتر از همیشه گذاشته شود.

این راوی دفاع مقدس گفت: شهید محمد‌رضا شفیعی یکی از شهدایی است که در طول سال‌های جنگ و پس از جنگ یادآور این شفاعت‌ها است که مادر این شهید بزرگوار چهار عامل را موجب این شفاعت‌ها می‌داند.

رفیعی به نقل از مادر شهید محمد‌رضا شفیعی بیان داشت: این شهید بزرگوار به هنگام قرائت زیارت عاشورا مانند ابر بهاری گریه می‌کرد، اشک چشم زیارت عاشورا را متبرک می‌دانست، نماز شب و غسل جمعه را ترک نمی‌کرد و مانند تمام شهدا و رزمندگان همیشه با وضو بود.

وی ابراز داشت: شهدای ما زیبایی‌های زیادی را در هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند و همین زیبایی‌ها انقلاب اسلامی ما را نجات داد.

وی به بیان خاطرات خود از رهبر فرزانه انقلاب پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانوده یک شهید ارمنی آن‌ قدر تواضع و فروتنی به خرج دادند که مادر شهید خطاب به رهبر فرمودند، حالا می‌فهمیم حضرت علی (ع) چه کسی بوده است، شما رهبر جهان اسلام به دیدار ما آمدید در حالی که کشیش کلیسای ارامنه هنوز به دیدارمان نیامده است.

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا از ما انتظار دارند که مثل خودشان پیرو فرامین امام زمان (عج) و رهبری جهان اسلام باشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول