اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج:

مظلومیت شهدا به نسل جوان انتقال یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج گفت: مظلومیت شهدای غرب کشور باید برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

مظلومیت شهدا به نسل جوان انتقال یابد

حسین آقامرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه تهدید و تحریم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر سر راه ملت وجود داشته است، اظهار کرد: کشور‌هایی که امروز مدعی دروغین حقوق بشر و دموکراسی هستند، در زمان جنگ تحمیلی با حمایت‌های بی‌وقفه و مستمر خویش از رژیم بعثی عراق نشان دادند که از اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی به شدت نگران و پریشان هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج افزود: غیرت و مردانگی ملت در طول 33 سال گذشته نمادی از افتخار برای ایران اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه جوانان جزو ارکان اصلی پیشرفت و سازندگی کشور هستند، تصریح کرد: حجم بسیار عظیمی از کار آبادانی و سازندگی در کشور امروز بر عهده آحاد جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب قرار داشته که باید برای فردای بهتر و سرافرازتر نظام اسلامی برنامه‌ریزی جامعی داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با اشاره به تلاش رسانه‌ها و سایت‌های غرب در به انزوا کشاندن غرور و خودباوری ملی مردم عنوان کرد: دلگرمی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز بسیار بیشتر از زمان‌های قبل است، چراکه اصول و موازین اسلامی بر این کشور حاکم شده است.

وی با بیان اینکه مکتب امام خمینی (ع) امروز جاری‌تر از همیشه در سراسر جهان استمرار دارد، عنوان کرد: این استمرار و حرکت عمیق به واسطه فرهنگی است که معمار کبیر نظام اسلامی به بشریت عرضه کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج با اشاره به شور و آمادگی چشم‌گیر جوانان برای حضور در کاروان‌های اردویی و سیاحتی راهیان نور مناطق علمیاتی غرب تصریح کرد: مظلومیت شهدای غرب ضرورت دارد تا برای نسل سوم و چهارم انقلاب تشریح شود.

آقامرادی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با جذب نخبگان و فرهنگیان زمینه را برای توسعه برنامه‌های فرهنگی در شهرستان آوج مهیا کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول