اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان:

یادواره شهدا فرصتی برای پیوند با شهیدان است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با برگزاری یادواره شهدا، فرصتی به وجود می‌آید تا بین ما و شهیدان پیوند برقرار شود.

یادواره شهدا فرصتی برای پیوند با شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در یادواره شهید حاج مرتضی عباس‌زاده محمودی (یکی از شهدای حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان) اظهار داشت: شهادت اوج کمال انسانیت است و شهدا در اوج کمال انسانی از دنیا رفتند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان نیاز به برگزاری یادواره ندارند و مقام شهیدان در دنیا بسیار رفیع است، بیان کرد: بیشترین ارزش شهدا به این است که مرگ در راه خدا را انتخاب کرده‌اند و اگر امروز ما برای شهیدان یادواره برگزار می‌کنیم به دلیل این است که قصد داریم بین ما و شهدا پیوند ایجاد شود.

حمیدی خطاب به خانواده شهدا بیان داشت: خانواده شهدا باید افتخار کنند که خداوند چنین مقامی را به فرزندانشان اعطا کرده است.

وی گفت: شهدا به ما زندگی آموختند و سر خط و الگوی زندگی ما هستند چنانچه از این الگوهای معنوی دور شویم زندگی ما به انحراف کشیده می‌شود.

رئیس کل دادگستری سیستان‌ و بلوچستان تصریح کرد: خانواده شهدا، مشعل فروزان انقلاب هستند، شهدا به ما راه درست را نشان داده و درس صبر، مقاومت، پایداری و... را آموختند.

شهید مرتضی عباس‌‌زاده محمودی در عملیات تروریستی مسجد جامع زاهدان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه از خانواده شهید عباس‌زاده محمودی تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول