اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

خانواده شهدا نباید مورد غفلت مسئولان واقع شوند

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و نباید مورد غفلت مسئولان واقع شوند.

خانواده شهدا نباید مورد غفلت مسئولان واقع شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی با اشاره به اهمیت تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: به منظور نهادینه کردن دیدار از خانواده شهدا در میان شهروندان و مسئولان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، طرح جهادی دیدار همزمان مدیران شهری منطقه 20 با 50 خانواده معظم شهدای دفاع مقدس انجام شد.

شهردار منطقه 20 با تاکید بر اینکه دیدار از خانواده معزز شهدا از برنامه‌های اولویت‌داری است که به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: این منطقه نام دو هزار و 730 شهید را در فهرست افتخارات خود به ثبت رسانده است که دلجویی از خانواده آنان در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی شهر از فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

وی هدف از راه‌اندازی کاروان دیدار با خانواده شهدا را تداعی خاطرات آن سال‌ها برشمرد و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، همایش‌های الفبای ایثار، حدیث ایثار و شکوه عشق، تجلیل از زنان ایثارگر و ایثارگران 50 تا 70 درصد، شب شعر و خاطره‌گویی، غبار روبی مزار شهدا، نمایش‌های حماسی خیابانی و هویت بخشی به سیمای بصری شهر از جمله اقداماتی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح نواحی هفتگانه این منطقه انجام شد.

این گزارش حاکی است در این دیدار شهردار منطقه 20، قائم مقام، معاونان و شهرداران نواحی همزمان و راس ساعت مقرری در یک مراسم معنوی بازدید خود را از ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 آغاز کرده و ضمن دیدار با خانواده شهدا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول