اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه:

هدف نظام سلطه تقدس‌زدایی از ارزش‌ها با پوشش آزادی بیان است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه گفت: تقدس‌زدایی از ارزش‌های اسلامی با پوشش دروغین حمایت از آزادی بیان از اهداف نظام سلطه جهانی است.

هدف نظام سلطه تقدس‌زدایی از ارزش‌ها با پوشش آزادی بیان است

حجت‌الاسلام امرالله محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مبتنی بر مبانی و چارچوب‌هایی بود که آن اصول و چارچوب همچنان پابرجاست و چون آن قواعد پابرجاست، پس دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

شکل و ماهیت جنگ تغییر پیدا کرده است

وی با بیان اینکه باید ریشه جنگ تحمیلی را در اصل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن جستجو کرد افزود: تا زمانی که دشمن آرمان‌ها و اصول انقلاب را نشانه گرفته است، هم جنگ و تهاجم علیه ما وجود دارد و هم اینکه نیروهای انقلاب در حال دفاع هستند؛ در این بین فقط شکل و ماهیت جنگ تفاوت پیدا کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: روزگاری جنگ سخت بود و این سال‌ها با جنگ افکار و عقاید روبه‌رو هستیم که از آن به جنگ نرم تعبیر می‌شود.

اهانت به مقدسات برنامه‌ریزی شده بود

محمدی در ارتباط با موضوع اهانت به پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: مسئله این است که آیا اهانت به اسلام و مقدسات دین مبین اسلام یک حادثه از سر اتفاق است یا یک حرکت و اقدام هماهنگ شده از سوی نظام سلطه و جبهه کفر؟ آنچنان که در پیام اخیر مقام معظم رهبری آمد، ایشان اقدام اخیر در ساخت فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) را یک حرکت دانستند و البته واقعیت هم همین است و چون یک حرکت و پروسه است، هوشیاری و اقدام و عکس‌العمل به هنگام را نیز طلب می‌کند.

وی اضافه کرد: موضوع اهانت و هجمه به ارزش‌های دینی نه نخستین بار است و البته آخرین بار هم نخواهد بود؛ اعتراضات و تجمعات فراگیر در دنیای اسلام علیه فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام(ص) ،بسیار ارزشمند و مقدس بود، اما از یاد نبریم که تکلیف به همین جا تمام نمی‌شود و لازم است که ملت‌های مسلمان دولت‌هایشان را نیز برای مقابله علیه حرکت‌های ضد اسلامی نظام سلطه تحت فشار و اقدامات مؤثر و بازدارنده قرار دهند و این اقدام حرکت و واکنش مسلمانان را کامل خواهد کرد.

تقدس‌زدایی از ارزش‌های اسلامی با پوشش دروغین حمایت از آزادی

مسئول نمایندگی ولی فقیه ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه بیان داشت: البته آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از این تحرکات که سال‌هاست شروع کرده‌اند، به خیال خودشان می‌خواهند اسلام را در منظر مسلمانان و به ویژه جوانان و نسل‌های جدید، تحقیر و تضعیف بکنند و امواج اسلام‌گرایی را سرد و خاموش کنند.

محمدی اذعان داشت: تقدس‌زدایی از ارزش‌های اسلامی با پوشش دروغین حمایت از آزادی بیان از دیگر اهداف نظام سلطه جهانی است.

باید نگاه‌ها به سمت ولی فقیه و رهبر جامعه اسلامی باشد

وی با اشاره به اینکه در زمان عصر حاضر وظیفه ما مسلمانان در دوران غیبت امام عصر(عج) چیست اظهار داشت: انسان مسلمان باید به تکالیف و مسئولیت‌های دینی و اجتماعی خود عمل کند و این پایبندی منحصر به دوران حضور معصوم یا غیبت او نیست بلکه اینها جزو تکالیف الهی است؛ اما در دوران غیبت مقصود و توجه اصلی بر سر جهت‌گیری‌های سیاسی و اجتماعی و حوادث واقعه و نیز پیشامدهای سیاسی است.

این مسئول یادآور شد: در چنین شرایطی باید نگاه‌ها به سمت ولی فقیه و رهبر جامعه اسلامی باشد و همه افراد و گروه‌های سیاسی باید رفتار سیاسی و اجتماعی خود را بر این اساس تنظیم کنند.

در هر جبهه‌ای و هجمه‌ای اگر با اعتقاد و اخلاص عمل کنیم پیروزیم

محمدی به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نکته اول این است که جنگ تحمیلی، نخستین جنگ تاریخ ایران است که با این حجم از قدرت‌ها و کشورهای مهاجم روبه‌رو شدیم و با این وجود یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

وی اضافه کرد: علت این موضوع را باید در روحیه ایثار و شهادت‌طلبی مردم مسلمان ایران زیر سایه قرآن و اهل بیت(ع) و تحت رهبری امام راحل دانست؛ بنابراین نخستین دستاورد مهم جنگ را باید در این نکته خلاصه کرد که در هر جبهه‌ای و هجمه‌ای اگر با اعتقاد و اخلاص عمل کنیم و البته مقاومت و بردباری به خرج دهیم پیروزی با ماست.

محمدی خاطر نشان کرد: به طور کلی امروز تجربه‌های گرانسنگ دفاع مقدس در ابعاد گوناگون امنیتی، نظامی، سیاسی و فرهنگی خود را نشان می‌دهد؛ بخشی از یأس و ناامیدی دشمن از حمله نظامی به خاک ایران به خاطر استقامت و روحیه پایداری ملت مسلمان ایران بود که در جنگ تحمیلی خود را نشان داد و همچنان آن انگیزه و روحیه وجود دارد.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی و موفقیت‌های متوالی ایران، تراز و توانمندی جمهوری اسلامی را به وضوح روشن ساخت و به رخ دشمنان انقلاب اسلامی کشید.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول