اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پایبندی به ارزش‌ها و اصول انقلاب از شاخصه‌های دولت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان پایبندی به اصول و شاخصه‌های انقلاب و امام راحل را از شاخص‌ترین مشخصات دولت اعلام کرد.

پایبندی به ارزش‌ها و اصول انقلاب از شاخصه‌های دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در ستاد هفته نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به سیاه نمایی‌های انجام شده توسط برخی در رسانه‌های کشور بر ضد دولت اظهار داشت: این اقدامات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو انجام می‌شود.

وی به مقایسه اقدامات دولت‌های پیشین بعد از انقلاب با دولت احمدی‌نژاد پرداخت و اضافه کرد: هیچ کدام از عملکردهای دولت‌های پیشین با این دولت قابل مقایسه نیست چرا که آنها در مسیر دچار انحراف شده بودند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان دولت احمدی‌نژاد را در عمل به شاخص‌ها متفاوت و موفق اعلام کرد و افزود: این موفقیت به منزله نداشتن مشکل نیست.

وی با اذعان به مشکلات موجود تصریح کرد: تا کاری را انجام ندهی مشکلات آن مشخص نمی‌شود.

احمدی حضور فرماندهان سابق جنگ را در دولت و تصمیم‌‌سازی‌ها از نکات برجسته دولت احمدی‌نژاد دانست و ادامه داد: از افتخارات این دولت نرنجاندن رزمندگان است.

وی عزت، مدیریت شایسته‌سالاری و پایبندی به اسلام و آرمان‌های انقلاب را از دیگر اموری عنوان کرد که دولت به آنها توجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی اقدام به زیر سوال بردن سفرهای استانی رئیس جمهور می‌کنند، اضافه کرد: سفرهای استانی رئیس جمهور از شایسته‌ترین اقدامات بوده است.

احمدی ارزش‌‌های امام راحل و انقلاب را حرف نخست دولت برشمرد و افزود: یادمان باشد که این دولت با کمک مردم توانسته است به قدرت برسد.

وی به برخی انتقادهای صورت گرفته در مجلس از دولت اشاره کرد و گفت: برخی به نام اصولگرایی هر حرفی دلشان می‌خواهد می‌زنند.

وی اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را از اقدامات موفق دولت دانست و تصریح کرد: اجرای این قانون تعداد مراجعات مردمی را برای دریافت کمک‌ها بسیار کاهش داده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول