اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

با عمل به وصایای شهدا شرمنده آنها نمی‌شویم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی باقرشهر گفت: با عمل به وصایای شهدا شرمنده آنها نمی‌شویم، شهدا از ما انتظار پیروی از ولایت داشتند.

با عمل به وصایای شهدا شرمنده آنها نمی‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سومین همایش تجلیل از  حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده‌های معظم و معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز و مسئولان شهر و شهرستان در باقرشهر برگزار شد.

جمشید سعادتمند با تقدیر و تشکر از فرماندهی و بسیجیان ناحیه باقرشهر گفت: میزبانی و مشارکت در برگزاری این همایش افتخار بزرگی است که نصیب شهرداری باقرشهر شده است.

شهردار باقرشهر در ادامه تصریح کرد: حضور در جمع با صفای رزمندگان و بسیجیان نعمتی است که شکر آن سخت بوده و خداوند این افتخار را نصیب من و همکارانم کرده است.

وی ادامه داد: مشاهده چهره دلنشین رزمندگان دیروز و مجاهدان عرصه کار و سازندگی امروز که صمیمانه در کنار هم نشسته‌اند و خاطرات خود را مرور می‌کنند، صحنه‌هایی بی‌بدیل را به وجود می‌آورد که وصف ناشدنی است و امیدواریم که ما بتوانیم با کار و تلاش بیشتر قدردان مجاهدت‌های آنان باشیم.

پرویز صادقی رئیس شورای اسلامی باقرشهر که در این همایش به عنوان یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از ایشان نیز تجلیل شده است، ضمن اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی گفت: ما هرچه را امروز در اختیار داریم به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی خصوصا شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه افزود: دیروز این عزیزان با اینکه در سنین جوانی بودند با اخلاص تمام جان خود را بر کف دست گرفتند و مردانه با دشمنان اسلام جنگیدند و امروز در عرصه کار و تلاش با از خودگذشتگی مشغول خدمت هستند.

این گزارش حکی است، در این همایش باشکوه امام جمعه باقرشهر، بخشدار کهریزک، چانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) ری به همراه شهردار و ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، ریاست و اعضای شورای اسلامی کهریزک، رئیس دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر و مسئول هیئت رزمندگان اسلام و اداره ورزش و جوانان باقرشهر و دکتر حسین طلا نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و از 32 حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس، تندیس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، هفته دفاع امسال یادآور سی و دومین سالروز آغاز جنگ تحمیلی به رهبری استکبار جهانی و توسط رژیم بعثی عراق است و برای سومین سال متوالی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلام و حماسه سازان و آن روزها و خاطرات ایشان است.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول