اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذرماه امسال

4 هزار و 497 واحد مسکن مهر در همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: با به پایان رسیدن اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان در سایت‌های مسکن مهر در سطح شهرستان همدان، آذر ماه امسال 4 هزار و 497 واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد.

4 هزار و 497 واحد مسکن مهر در همدان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان اظهار داشت: در شهرهای زیر 25 هزار نفر 199 واحد، در شهرهای بالای 25 هزار نفر یک‌هزار و 436 واحد و در بافت فرسوده نیز یک هزار و 162 واحد مسکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تعداد واحدهای مقاوم‌سازی در دست اقدام را یک‌هزار و 218 واحد بیان کرد و گفت: این تعداد واحد نیز تا پایان آذر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار همدان از پرداخت وام 5.12 میلیون تومانی با سود پنج درصد به متقاضیان ساخت مسکن خبر داد و افزود: همه بانک‌ها موظف به پرداخت وام بوده و متقاضیان می‌توانند برای اخذ وام به بانک مراجعه کنند.

وی با تأکید بر انجام اقدامات مورد نیاز در سایت‌های مسکن مهر از معاونت عمرانی فرماندار خواست برآورد مجددی مرتبط با سایت‌ها را در رابطه با خدمات جانبی انجام دهد.

قهرمانی‌مطلق خاطرنشان کرد: موارد رفاهی، آموزشی و هر آنچه مورد نیاز سایت‌های مسکن مهر است تعریف، جانمایی و در اسرع وقت توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام شود.

وی از برگزاری جلسه‌ای برای بررسی وعده‌های داده شده از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان در آبان ماه خبر داد و گفت: در جلساتی دیگر با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی مسائل مربوط به مسکن مهر بررسی خواهد شد.

فرماندار همدان در تشریح ساخت و ساز در سایت امیداکباتان همدان افزود: 2 هزار و 225 واحد مسکن مهر در این سایت در دست احداث است که 800 واحد آن آماده افتتاح بوده و واحدهای دیگر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در کنار گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید در جبهه جدید دشمن همه مسئولان برای انتقال مفاهیم ارزش‌های دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی به نسل جدید تلاش کنند.

گفتنی این جلسه دوساعته مصوباتی را برای تسریع در اتمام پروژه‌های مسکن مهر شهر همدان به همراه داشت که به شرح ذیل است؛

(1): انجام انشعاب گاز و آب با هماهنگی راهور، شهرداری، آبفا و شرکت گاز در سایت امیداکباتان.

(2): اختصاص سه قطعه زمین (دو زمین 30 متری و یک قطعه زمین 48 متری) برای احداث پست شرکت برق در سایت امیداکباتان طی 24 ساعت آینده.

(3): ارائه نامه‌ای به معاونت برنامه‌ریزی استانداری برای افزایش اعتبار شرکت برق با هدف انجام خدمات به سایت‌های مسکن مهر.

(4): انجام بیس محلات توسط راه و شهرسازی شهرستان تا پایان مهر ماه برای انجام انشعاب آب و گاز، جانمایی پاسگاه نیروی انتظامی سایت امیداکباتان، احداث مدرسه تا مرحله اسکلت توسط راه و شهرسازی و انجام کار انشعاب برق در سایت حصار حاج‌شمسعلی تا نیمه اول آبان از جمله مصوبات دیگر این جلسه بود.      

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول