اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسکن مهر 26 واحدی امام علی (ع) آمل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در دومین روز از هفته دفاع مقدس مسکن مهر 24 واحدی امام علی (ع) با حضور فرماندار، روسای ادارات راه و شهرسازی، مخابرات، گاز و اعضای این مجتمع افتتاح شد.

مسکن مهر 26 واحدی امام علی (ع) آمل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرماندار آمل عصر امروز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ‌ویژه شهدای دفاع مقدس گفت: ما هرچه داریم از دفاع مقدس و صبر، ایثارگری و مقاومت رزمندگان این دوران طلایی داریم.

یدالله اکبرزاده با اشاره به اینکه صدام به بهانه‌های مختلف در مقابل اسلام ناب ایستاد، افزود: ملت قهرمان ایران در برابر یک جنگ جهانی سوم قرار گرفته بود که رزمندگان توانستند از کیان این مرز و بوم دفاع کنند.

وی بیان کرد: امروز این فضای امنیت را که در آن قرار داریم مدیون نعمت انقلاب اسلامی هستیم که برگرفته از ایستادگی و مقاومت رزمندگان است.

این مسئول یادآور شد: مسکن حق مردم است و تمام تلاش دولت در خانه‌دار شدن مردم است.

وی افزود: دور از انصاف است که بگوییم این دولت در بخش مسکن فقط شعار داده است در حالی که تلاش دولت در این زمینه کم‌نظیر بوده است.

رئیس کمیته مسکن مهر شهرستان آمل با بیان اینکه سه مثلث خوشبختی یعنی ازدواج، اشتغال و مسکن حق مردم است، یادآور شد: آماری که مسئولان کشوری در زمینه مسکن می‌دهند با توجه به تحریم‌های بین‌المللی آمار بسیار خوبی است.

اکبرزاده با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی به کارکنان باید امکانات رفاهی را باید در همه زمینه‌ها فراهم کنیم، گفت: کارمند باید بی‌دغدغه باشد تا در راستای خدمت‌رسانی به ارباب رجوع اثرگذار باشد و مسکن مهر یکی از طرح‌های اثرگذار است.

به گزارش فارس، برای این مجتمع 10 میلیارد و 80 میلیون ریال هزینه شده که 4 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات اعطایی است.

انتهای ‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول