اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال خبر داد

بهره برداری از 800 واحد مسکن مهر در خلخال

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان خلخال گفت: از بهره‌برداری از 800 واحد مسکن مهر و خود مالکین تا یک ماه آینده خبر داد.

بهره برداری از 800 واحد مسکن مهر در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر  762 واحدی خلخال در سه شهرک مسکن مهر، شهرک صنعتی ( شهرک ایثار ) و شهرک دانش و بهشتی خلخال اظهار داشت: تا یک ماه آینده 400 واحد مسکن خود مالکین و 400 واحد مسکن مهر در اختیار خانواده‌های خلخالی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به جاده‌های شهرستان خلخال و جدیت در ساماندهی سریع آنها جهت رفاه مسافران و رانندگان گفت:  دلیل اصلی اینکه خلخال با این همه جاذبه گردشگری کمترین میزان گردشگر را پذیراست  نبود زیرساخت مناسب جاده اصلی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مسکن مهر انقلابی عظیم در مسکن‌سازی برای اقشار کم درآمد و ضعیف بوده که با استقبال خوب مردم در کل کشور و از جمله شهرستان خلخال روبرو شده است از این روز مسئولان ذیربط باید جدیت لازم را درجهت تکمیل واحدها در هر سه شهرک و واگذاری آنها اقدام کنند.

محمدی ضمن اشاره به اهمیت این پروژه  به عنوان ضروری‌ترین امر در زندگی مردم لزوم تکمیل و اتمام زیر ساخت‌ها و فضاسازی کوچه‌ها و خیابان‌های مسکن مهر در این پروژه‌ها را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیشرفت فیزیکی مسکن مهر خلخال هم اکنون در سه شهرک 75 درصد می‌باشد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول