اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قائمشهر هشدار داد

رواج مصرف مشروبات الکلی در بین نوجوانان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار قائمشهر گفت: استفاده از مشروبات الکلی در بین نوجوانان نیز مشاهده می‌شود.

رواج مصرف مشروبات الکلی در بین نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی علی‌نژاد صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قائمشهر با اشاره به شعار حاکمیت مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا در این بخش به گونه‌ای عمل کنند تا مردم را به توانمندی و کارایی مدیران و در نهایت سیاست‌های نظام و دولت امیدوار سازند.

وی قاچاق کالا و ارز را یک تهدید اقتصادی و اجتماعی دانست و افزود: بعد از جنگ تحمیلی و از زمان آغاز شکوفایی اقتصادی و سازندگی در ایران گروه‌های شناخته‌شده‌ای با واردات قاچاق به کشور صدمات بسیاری را به بدنه نظام وارد کردند که مهم‌ترین آسیب این گروه بعد امنیتی آن بود.

علی‌نژاد با اشاره به شعار امسال رهبری در مورد حمایت از تولید کار و سرمایه داخلی و ملی تصریح کرد: این شعار برای دستیابی به خودکفایی و رهایی از هرگونه وابستگی اعلام شد که با توجه به شرایط تحریم و تلاش همه‌جانبه دنیا برای منزوی کردن ایران، مسئولان باید هوشمندانه عمل کنند و با همراهی نظام و تاسی از شعار امسال همچون اتاق جنگ زمان دفاع مقدس خود را در حالت آماده‌باش قرار دهند و در اجرای اقتصاد مقاومتی وارد عمل شوند.

معاون فرماندار قائمشهر خاطرنشان کرد: رویکرد استفاده از منابع و تولید ملی نیازمند عزم و همتی جهادی است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه مبارزه با تولید و توزیع مشروبات الکلی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: استفاده از مشروبات الکلی در بین نوجوانان نیز مشاهده می‌شود همین امر هشداری برای جامعه محسوب می‌شود تا مسئولان با اتخاذ تدبیر و اقدام مناسب و به موقع جلوی عواقب وخیم ناشی از مصرف این مایعات را با کشف و انهدام باندهای تولید و توزیع مشروبات الکلی بگیرند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول