اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان البرز:

سارق 4 میلیارد ریالی طلاهای مسروقه در کرج دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارق چهار میلیارد ریالی طلاهای مسروقه در این استان خبر داد.

سارق 4 میلیارد ریالی طلاهای مسروقه در کرج دستگیر شد

به گزرش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حمیدرضا گل‌صباحی از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو که در آخرین سرقت خود مقادیری طلا به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال را از خودروی پارک شده در رستورانی در کرج به سرقت برده بود خبر داد.

وی ادامه داد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت چهار کیلوگرم طلا به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال از داخل خودرو از کلانتری 22 مهرشهر به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مسئول بیان داشت: در بررسی جزییات پرونده و احضار شاکی به پلیس آگاهی مشخص شد که مالباخته در کار معاوضه و خرید و فروش طلا است.

گل‌صباحی ادامه داد: وی به همراه 4 کیلو طلا که دو کیلوی آن را از بازار تهران برای فروش به کرج آورده و دو کیلوی دیگر را نیز طبق روال همیشگی از صاحب یک طلافروشی در کرج تحویل گرفته بود تا در بازار تهران به فروش برساند به همراه همسر و خانواده دوستش جهت صرف شام به رستورانی در منطقه مهرشهر کرج می‌روند، اما شاکی در خلال حضورش در رستوران به علت نگرانی از وجود طلاها در خودرو هنگامی که جهت سرکشی از طلاها به پارکینگ رستوران می‌آید متوجه می‌شود که طلاها در خودرو نیستند و به سرقت رفته‌اند.

وی افزود: مالباخته بلافاصله پس از آگاهی از سرقت طلاها با پلیس 110 تماس گرفته و پس از حضور ماموران در محل سرقت و بررسی آنها مشخص می‌شود که قفل درب جلو سمت شاگرد توسط سارق یا سارقان باز شده و کیسه طلا به سرقت رفته است.

این مسئول گفت: ماموران در تحقیقات تکمیلی از همراهان شاکی که با وی در رستوران حضور داشتند دریافتند که پدر همسر شاکی دقایقی قبل از سرقت جهت آوردن چک به خودرو مراجعه کرده که در آنجا متوجه حضور فردی می‌شود که به صورت مشکوک در حال قدم زدن در پارکینگ می‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی البرز بیان داشت: ماموران با توجه به اسناد و مدارک موجود مسیرهای تردد مالباخته از بازار تهران تا محل وقوع سرقت را توسط دوربین‌های موجود در مسیر کنترل کرده و پس از چندین مرحله بازبینی فیلم‌ها در نهایت تصویری از چندین نفر افراد مشکوک که مالباخته را در طول مسیر مورد تعقیب قرار داده بودند شناسایی کردند.

وی عنوان کرد: پس از احضار مظنونین پرونده سرقت به پلیس آگاهی و در مواجه حضوری با پدر همسر شاکی یکی از آنها به نام «میثم – الف» که در زمان حادثه در پارکینگ رستوران حضور داشته مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

گل‌صباحی خاطرنشان کرد: مظنون مورد نظر در بازجویی‌های ماموران منکر هرگونه جرم سرقت شد و گفت که در شب حادثه به صورت اتفاقی در رستوران حضور داشته، اما با توجه به پرینت تماس‌های متهم که حکایت از حضور او در محدوده سرقت است و اظهارات شاهدان عینی بیژن ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت چهار کیلو طلا اعتراف کرد.

این مسئول تصریح کرد: در زمان حضور سارق دستگیر شده در پلیس آگاهی، پرونده فرد مالباخته‌ای که وجه نقد به مبلغ 70 میلیون ریال از داخل خودروی  وی به سرقت رفته بود با توجه به اینکه سارق سابقه‌دار بوده و دارای چهار مورد سابقه کیفری سرقت از داخل خودرو است مورد بررسی قرار گرفت و متعاقبا مالباخته و شاهد عینی ماجرا که یک نفر زن بود جهت شناسایی متهم به پلیس آگاهی دعوت می‌شوند که آنها نیز در مواجه با سارق او را مورد شناسایی قرار می‌دهند.

گفتنی است، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا با قرار وثیقه 5 میلیارد ریالی روانه زندان می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول