اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی انزلی:

5 سارق حرفه‌ای انزلی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی انزلی از دستگیری پنج نفر سارق حرفه‌ای چادرهای مسافرتی و لوازم داخلی خودرو در این شهرستان خبر داد.

5 سارق حرفه‌ای انزلی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رحیم شعبانی عصر امروز در جلسه فرماندهی انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو و چادرهای مسافرتی این شهرستان اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی انزلی روز گذشته پنج نفر سارق حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو و چادرهای مسافرتی را در این شهرستان دستگیر کردند.

وی افزود: به دنبال آغاز فصل تابستان و حضور مسافران در بندرانزلی و بی‌توجهی برخی از مسافران نسبت به توصیه‌های پلیس درباره جلوگیری از سرقت، وقوع سرقت داخل خودرو و چادرهای مسافرتی از دغدغه‌های پلیس بوده تا مسافران با خاطره‌ای بد این شهرستان را ترک نکنند.

فرمانده انتظامی انزلی با اشاره به انجام چند فقره سرقت داخل خودرو و چادر مسافران، افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات پلیسی به فردی سابقه‌دار به نام پیمان مظنون شدند و این فرد را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند.

شعبانی اضافه کرد: کارآگاهان آگاهی با تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی محل اختفای این متهم و همدستان وی را شناسایی کردند و از نگهداری اموال مسروقه در این مکان اطمینان یافتند.

وی با بیان اینکه پیمان و چهار همدست دیگر وی که در سرقت و فروش اموال مسروقه با او همکاری می‌کردند در مخفیگاهشان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این محل نیز تعداد سه دستگاه موتورسیکلت، شش دستگاه پخش خودرو، سه عدد کیف زنانه حاوی مدارک شخصی و مدارک خودرو و بالغ بر 15 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شد.

این مسئول با تصریح بر اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند، یادآور شد: بندر انزلی مکانی برای افراد سودجو و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان نیست و خادمان ملت در نیروی انتظامی این شهرستان با همکاری مردم، دستگاه قضایی و دیگر دستگاه‌های امنیتی با کسانی که بخواهند موجبات ناامنی را برای شهروندان این شهر فراهم کنند به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول