اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان تاکید کرد

لزوم ترمیم حفاری‌های‌ها، توسط شرکت‌های خدماتی در زنجان

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان با اشاره به مدت زمان کم باقیمانده برای انجام کارهای عمرانی در سطح شهر زنجان گفت: باید به شرکت‌های خدماتی در مورد ترمیم و لکه‌گیری حفاری‌های انجام شده هشدارهای لازم داده شود.

لزوم ترمیم حفاری‌های‌ها، توسط شرکت‌های خدماتی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، صادق کریمی بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به چهار بانده بودن ورودی تهم به زنجان اظهار داشت: این ورودی تبدیل به یک مجموعه سرگردان شده است و باید ساماندهی شود.

وی افزود: ورودی بازگشایی شده تهم به زنجان باید ساماندهی شود تا جلوی تصادفات در این مسیر گرفته شود.

عضو شورای شهر زنجان به دو ماه فرصت زمانی باقیمانده برای کارهای عمرانی در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: باید به شرکت‌های خدماتی در مورد پایان کارهای عمرانی هشدار داده شود تا نسبت به ترمیم و لکه‌گیری حفاری‌های انجام شده اقدام کنند.

در ادامه جلسه عضو دیگر شورای شهر زنجان بر ضرورت پایان آسفالت‌ریزی در معابر شهر زنجان تاکید کرد و افزود: در این مورد اگر لازم باشد شورا باید اقدام به جابه‌جایی بودجه هم بکند.

مسعودرضا خوشنام با اشاره به اینکه بنا شده است شرکت‌های خدماتی از آغاز فصل پاییز دیگر حفاری در سطح شهر زنجان نداشته باشند، ادامه داد: اگر شرکت‌های خدماتی بنا به ضرورت هم اقدام به حفاری کردند باید با امضای قراردادی با یک شرکت ترمیم و لکه‌گیری حفاری انجام شده را تضمین کنند.

وی به بازگشایی مدارس و آغاز فصل علم اشاره کرد و گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها لزوم توجه به خدمات شهری را ضروری‌تر می‌کند.

عضو شورای شهر زنجان تصریح کرد: شهر زنجان قبل از آغاز فصل سرد باید از وجود نخاله‌های ساختمانی و سایر زباله‌ها پاکسازی شود تا شهروندان در فصل سرد به زحمت نیفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازسازی عملیات والفجر هشت توسط سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اشاره کرد و افزود: این عملیات یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول