اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی در ناحیه مقاومت بسیج تایباد

خبرگزاری فارس: تعدادی از پروژه‌های عمرانی در ناحیه مقاومت بسیج تایباد صبح امروز همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس افتتاح شد.

افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی در ناحیه مقاومت بسیج تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج تایباد، تعدادی از پروژه‌های عمرانی در ناحیه مقاومت بسیج تایباد صبح امروز و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس افتتاح شد.

در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها، حسن نعمتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر کاریز که با حضور مسئولان و امام جمعه اهل سنت شهر کاریز برگزار شد، اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش بسیار مهمی در تامین امنیت عمومی و فکری جامعه داشته و با قرارگرفتن در کنار مساجد خاستگاه مهم اندیشه‌های ناب اسلامی و انقلابی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس افزود: این گونه ایثار و فداکاری از حس وطن‌خواهی و عشق به آموزه‌های دینی نشأت می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد همچنین به برگزاری یک دوره کلاس امداد و نجات ویژه کارکنان ناحیه مقاومت بسیج تایباد با هدف افزایش آمادگی پرسنل اشاره کرد و افتتاح کلینیک دندانپزشکی و کلنگ‌زنی قسمت رادیولوژی درمانگاه شفا را از برنامه‌های عمرانی انجام شده و در دست اقدام ناحیه مقاومت بسیج تایباد برشمرد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول