اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

حیات معنوی کشور مدیون 8 سال دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عمل به وصایای شهدا را یکی از ضروریات دانست و گفت: حیات معنوی کشور مدیون و مرهون خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

حیات معنوی کشور مدیون 8 سال دفاع مقدس است

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس درس آزادگی، ایستادگی، خودباوری و رادمردی را به ما آموخت که باید همواره این پیام مهم را به عنوان سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

وی دوران دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و افزود: هشت سال ایستادگی با عزتمندی، توانست اقتدار، عظمت، عزت و سربلندی نظام را به جهانیان نشان دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به وصیت شهدا عمل شود، تأکید کرد: وصایای شهدا حاوی پیام‌ها و درخواست‌های بسیار مهمی است که برای تحقق آنها، جان و مال خود را در طبق اخلاص نهاده و در جبهه‌های جنگ حضور یافتند.

وی تبعیت از ولایت فقیه را عمده هدف و پیام مهم شهدا در وصایای آنها دانست و ادامه داد: هر چه از اهداف شهدا دور شویم به همان نسبت نیز مشکلات و مسائل جامعه بیشتر می‌شود که با این وصف، هیچ گاه نباید از اهداف و مسیر شهدا منحرف شد.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه پایه‌های مسئولیت ما روی خون شهدا شناور است، ابراز داشت: باید وظایف خود را به خوبی انجام داده و در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف آنها پیشگام و پیشتاز باشیم.

وی حیات معنوی کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: ایستادگی تا پای جان در عرصه تعالی فرهنگ،‌ اقتصاد، سیاست و معنویت جامعه از اصولی است که باید همواره مد نظر همگان قرار گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتقاد ایران اسلامی در پایبندی به اسلام مایه هراس دشمنان شده است، ابراز داشت: دشمنان از هر راهی برای مقابله با ایران اسلامی وارد فعالیت می‌شوند به همین دلیل باید همواره هوشیار بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول