اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چالدران:

گرامیداشت دفاع مقدس به ایام خاصی خلاصه نشود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چالدران گفت: گرامیداشت و زنده نگاه داشتن خاطرات رشادت و ازخودگذشتگی مردان و زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس نباید تنها به ایام خاصی خلاصه شود.

گرامیداشت دفاع مقدس به ایام خاصی خلاصه نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، علی‌حسین بی‌غم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستانی با امام جمعه چالدران اظهار داشت: همه وظیفه دارند با زنده نگه‌داشتن این دوران مقدس، زمینه حفظ و حراست از دستاوردهایی که به واسطه خون هزاران نفر از بهترین جوانان این مرز و بوم به دست آمده را فراهم کنند.

وی هدف از این دیدار را بیعت با ولایت و آرمان‌های امام راحل عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در هفته دفاع مقدس در شهرستان چالدران اجرا می‌شود.

بی‌غم اضافه کرد: امروز دشمن به خوبی دریافته که از راه‌های نظامی و تهاجم نمی‌تواند ملت ایران را تسلیم کند از این رو تلاش دارد با استفاده از راه‌های به ظاهر فرهنگی زمینه انحراف جوانان را فراهم کند.

فرمانده سپاه چالدران افزود: آشنایی نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی با ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آنان را در برابر هرگونه انحراف مصون نگاه می‌دارد و ترویج این فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زمینه ارتقای فرهنگ را فراهم می‌کند.

وی ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را یکی از راه‌های مقاوم‌سازی نسل جوان در برابر توطئه‌های دشمن دانست و گفت: آشنایی جامعه به ویژه نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، هویت مستقل و قدرتمندی به آنها می‌بخشد که می‌توانند در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کنند.

امام جمعه چالدران نیز در این دیدار با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به حاضران بر نقش ایمان و معنویت در پیشبرد عملیات‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همه ما مدیون ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا و خانواده‌های آنها هستیم.

حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده افزود: حضور زنان و مردان میهن اسلامی دوشادوش رزمندگان اسلام و پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) رمز پیروزی ملت در مقابل هجمه استکبار بود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول