اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شوشتر:

تجربیات دفاع مقدس به نسل سوم انقلاب منتقل شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: تجربیات هشت سال دفاع مقدس باید به نسل سوم انقلاب انتقال داده شود و در این خصوص همه باید خود را مسئول بدانند.

تجربیات دفاع مقدس به نسل سوم انقلاب منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر عبدالهادی حسن‌زاده صبح امروز در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: باید تجربیات کسب شده در دوران دفاع مقدس به نسل سوم انتقال داده شود و در این زمینه نقش نهاد‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: نسل سوم انقلاب اسلامی بسیار پویاتر و دارای روحیه جهادی در عرصه علمی و ایجاد استقلال برای کشور در حال تلاش است و لازم است روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در جبهه‌های دفاع مقدس را به این نسل منتقل کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: نسل سوم انقلاب در شرایط کنونی جهان را از نظر تسخیر قله‌های علمی به تحیر وا داشته است و باید موفقیت‌هایی با تکیه بر روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و تلاش جهادی روز به روز بیشتر شود.

حسین‌زاده افزود: بسیج در دفاع مقدس تلاش‌های بسیار زیادی برای مبارزه با دشمن بعثی انجام داد و شجاعت، ایثار، از‌ خود ‌گذشتگی، روحیه جهادی و انقلابی بسیجیان نقطه اتکایی است که باید در شرایط کنونی به آن توجه زیادی شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های ایران در دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: 80 درصد پیروزی ایران در دفاع مقدس مرهون تلاش و دفاع مردمی است و این آمار را مراکز پژوهشی بزرگ اروپا تأیید کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر بیان کرد: آنچه دشمن به آن توجه نکرده بود حضور مردم در عرصه دفاع از انقلاب بود به همین دلیل هم دشمن بارها از ایران شکست خورد؛ از همین رو، مراکز بزرگ پژوهشی جنگ در جهان 10 درصد از موفقیت‌های ایران را به طرح‌های غلط ارتش عراق نسبت می‌دهند.

حسین‌زاده بر طبقه‌بندی داشته‌ها و تجربیات و دستاوردهای دفاع مقدس به صورت محصولات فرهنگی برای انتقال به نسل‌های آتی تأکید کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول