اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان خبر داد

پیش‎بینی تغییرات محسوس در انتخابات شورای شهر آینده گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون توسعه عمران و حمل و نقل شهری شورای شهر گرگان گفت: پیش‎بینی تغییرات محسوس در انتخابات شورای شهر گرگان آینده وجود دارد.

پیش‎بینی تغییرات محسوس در انتخابات شورای شهر آینده گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین ربیعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: مردم باید عملکرد شورای شهر فعلی گرگان را در مسائل عمرانی، نظافت شهر، خدمت‎رسانی به مردم، کنترل ساخت و سازها در شهر و سایر آیتم‎ها ارزیابی کنند.

وی نظر خود را در خصوص عملکرد شورای شهر گرگان مثبت و راضی‎کننده دانست و تصریح کرد: اما این نظر به تنهایی نمی‎تواند کافی باشد چرا که نظردهنده اصلی مردم هستند ولی در مجموع دوره فعلی شورای شهر گرگان یکدست بود و اعضاء همکاری خوبی با یکدیگر داشتند.

عضو شورای شهر گرگان ادامه داد: جدل، بحث و مناظره در مسائل مختلف، موضوع طبیعی در شوراهاست که البته نتیجه این موارد نشان می‎دهد این دوره عملکرد بهتری از دوره‎های قبل داشته است.

ربیعی در خصوص اینکه چه کسانی می‎توانند برای انتخابات آتی شورای شهر بهتر از دوره‎های قبل مشکلات مردم را برطرف کنند بیان داشت: گذشت زمان و پیشرفت جامعه از نظر فکری و مسائل فرهنگی همواره گذشته را مورد نقد قرار می‎دهد چرا که مسلما انسان نسبت به دیروز عالم‌تر شده و نقادتر نیز می‎شود بالطبع نیروهای جدید که در شورا می‎آیند نسلی جوان‎تر خواهند بود.

وی یادآور شد: مردم نسبت به شوراها و وظایف شورا آگاه‎تر شده‎اند و مثل قدیم نیست که نشناخته بخواهند به کسی رأی بدهند لذا عملکردها را بررسی و بر اساس آن نیز تصمیم‎گیری خواهند کرد.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و حمل و نقل شهری شورای شهر گرگان با بیان اینکه تک‎ تک اعضای شورای شهر دارای دو نوع عملکرد جمعی و فردی هستند افزود: عملکرد جمعی راضی‎کننده است اما عملکرد فردی باید از نگاه مردم سنجیده شود لذا در انتخابات آتی معتمدان مردم می‎توانند با بررسی پرونده‎های اعضای شورا، آنها را مورد ارزیابی قرار داده و سپس مردم را از نتیجه آگاه کنند تا مردم نیز بر اساس آگاهی، به منتخبان خود رأی دهند.

وی موضوع ترافیک را مهم‌ترین مشکل شهر گرگان عنوان کرد و بیان داشت: در کنار برنامه‎ریزی و ارائه طرح در این راستا مردم نیز باید در امور رانندگی و شهروندی نکاتی را رعایت کنند که در سایه این همکاری، می‎توان معضل ترافیک را از چهره شهر زدود در غیر اینصورت تنها با ارائه برنامه و طرح کارشناسی نمی‎توان بر این مشکل فائق آمد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول