اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع «دانشگاه دیروز، دانشگاه امروز»

نهمین گردهمایی دانشجویان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نهمین گردهمایی دانشجویان قمی دانشگاه‌های سراسر کشور با موضوع «دانشگاه دیروز، دانشگاه امروز» ششم مهر در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار می‌شود.

نهمین گردهمایی دانشجویان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی انجمن نسیم اندیشه، دبیر انجمن نسیم اندیشه اظهار کرد: بررسی شرایط فرهنگی، اجتماعی و علمی دانشگاه‌های امروز و مقایسه آن با وضعیت سال‌های گذشته از محورهای نهمین گردهمایی دانشجویان قمی سراسر کشور است.

میثم بهرام‌نیا برپایی میزگرد دانشجویی با عنوان «دانشگاه از دیروز تا امروز» را از برنامه‌های این همایش دانست و گفت: در این میزگرد راهکارهای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها بررسی می‌شود.

وی با اشاره به تعبیر امام راحل مبنی بر اینکه «دانشگاه کارخانه انسان‌سازی است»، تصریح کرد: دانشجویی می‌تواند مدارج علمی را با موفقیت طی کرده و اشتغال خود را تسهیل کند که در دانشگاه درس زندگی فرا بگیرد و تعاملات خود را در دانشگاه و اجتماع ارتقا دهد.

دبیر انجمن نسیم اندیشه قم با بیان اینکه این انجمن از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: تعامل فزاینده میان دانشجویان استان و تاثیر بر آینده آن از طریق ارتباط با مسئولان از اهداف نسیم اندیشه است.

وی بر استمرار فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی این انجمن در طول سال تاکید کرد و درباره موضوعات گردهمایی سال‌های گذشته بیان داشت: شاخص‌های توسعه و دانشگاه‌های استان، مشارکت و سرمایه اجتماعی، فناوری اطلاعات و رسانه‌های مجازی و دانشگاه در نگاه بزرگان انقلاب اسلامی از موضوعاتی بوده که در هشت سال گذشته با حضور کارشناسان و دانشجویان بررسی شده است.

نهمین گردهمایی دانشجویان قمی سراسر کشور با همکاری استانداری قم، معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و فرهنگسرای جوان ششم مهر ماه از ساعت 17، در فرهنگسرای جوان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول